3. Hotelbeoordelingen: Rijnland-Palts
Rijnland-Palts Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Weinhotel Restaurant Klostermühle Beoordelingsscore: 10

“Geweldig hotel met vriendelijk personeel. Heel goed restaurant en super ontbijt.”

• Hotel Burgfrieden Beoordelingsscore: 9

“alles was goed”

• Hotel-Restaurant Fröhlich Beoordelingsscore: 8

“kamer met rolluiken, heerlijk donker”

• “De gastvrijheid en de sfeer. Heerlijk gegeten in het restaurant. We reisden met ons 6 maanden oude zoontje en iedereen was super lief en behulpzaam. We konden ook onze elektrische auto opladen over de nacht wat heel erg fijn was!”

• Hotel am Markt Beoordelingsscore: 8

“De kamer keek uit op het riviertje de Leuk, die na de waterval eindigt in de Saar. Ondanks de terrasjes was het met de ramen dicht behoorlijk stil in de kamer. De kamer was erg ruim, net als de badkamer. De bedden waren comfortabel. het ontbijt was heel erg uitgebreid en lekker, met versbereid roerei.”

• Augustiner Hotel Beoordelingsscore: 8

“Hotel ligt zeer centraal in Hillesheim aan de eifelsteig. Fijne ruime kamer en heerlijke douche. Uitgebreid ontbijtbuffet en restaurant is prima met zeer redelijke prijzen. Terras aan de tuin in de zon voor een biertje in de middag.”

• Waldhotel Sonnenberg Beoordelingsscore: 8

“Erg vriendelijk, spreken Engels.”

• Hotel Alt Cues Beoordelingsscore: 9

“Kamer en ontbijt, zeer goed en verzorgd, ideaal rustig gelegen”

• Vienna House Easy by Wyndham Trier Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel, grote kamer met goede bedden. Heerlijk ontbijt. Mogelijkheid om de auto in garage te zetten tijdens afwezigheid ivm fietstocht.”

• Garni-Hotel-Schäfer Beoordelingsscore: 7

“Locatie”