3. Hotelbeoordelingen: Rijnland-Palts
Rijnland-Palts Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Victoria Living Beoordelingsscore: 10

“Een klein hotel op een bedrijventerrein aan de buitenrand van het dorp. Het biedt geen ontbijt aan maar indien je dit wenst kun je een "ontbijtzak" bestellen. Wij hebben dat niet gedaan maar hebben in de ochtend onze fietsen weer bepakt en zijn het dorp ingereden naar Viola's bakshop en hebben daar ontbeten. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam . Onze fietsen konden in de garage achter het hotel staan en opgeladen worden. Dat was voor ons belangrijk. De kamer was perfect, ruim, heel goed bed, hele mooie badkamer en een balkon met zitje. In het dorp zit een hele goede italiaan waar je goed kunt eten.”

• Hotel Strand-Café Beoordelingsscore: 8

“Aardige eigenaar/personeel, goed eten en van alles is te overleggen.”

• “Heerlijk ontbijt, fijne, grote kamer. Fijn restaurant bij het hotel: de beste knödel ooit gegeten. Je kunt een heerlijke wandeling maken rondom de Golfbaan, ook met hond. Ideaal hotel als je golf speelt lijkt me.”

• Aparthotel am Kurpark Beoordelingsscore: 9

“Een heel goed hotel met zeer vriendelijk eigenaren. We hadden een mooie ruime kamer met een heerlijk bed en een zeer goede badkamer. Het ontbijt buffet was zeer uitgebreid en goed. De eigenaresse kwam regelmatig vragen of alles in orde was. Het hotel ligt direct bij het park en op loopafstand naar het centrum van Bad Neuenahr. We hebben een prachtige wandeling gemaakt. Het gebied is daar perfect voor. Onze fietsen konden in een afgesloten ruimte staan en opgeladen worden. In het centrum zijn voldoende eetgelegenheden.”

• Hotel zur Loreley - Garni Beoordelingsscore: 8

“Prima lokatie , direct aan het fietspad langs de Rijn. Mooie kamer, aparte zitruimte met bank en TV. Heel goed bed en een fijne badkamer. Het ontbijtbuffet was erg goed. De eigenaar was zeer vriendelijk. Hij heeft een garage met alarm en camerabewaking. Dat was voor ons belangrijk omdat we onze E-bikes daar veilig weg konden zetten en opladen. Er zijn genoeg eetgelegenheden in de buurt.”

• Hotel Residenz Limburgerhof Beoordelingsscore: 10

“ontbijt was erg gevarieerd en heel lekker”

• Hotel- Weingut- Moselloreley Beoordelingsscore: 10

“Rustige ligging met terras uitkijkend op de Moezel. Kleinschalig hotel. Heel net, vriendelijke eigenaren. Lekkere huiswijnen. Mooie wandelingen in de omgeving.”

• Weinhaus Berg Beoordelingsscore: 10

“Eigenlijk alles. prima kamer heel goed ingedeeld, alles aanwezig. schoon, prima douche.”

• Hotel Weinhof Beoordelingsscore: 9

“Super mooie locatie aan de moezel en het ontbijt was uitgebreid en lekker!”

• Hyatt Regency Mainz Beoordelingsscore: 9

“ontbijt zuivere kamer”