2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Rhône-Alps
Rhône-Alps Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• L'Escale de Beauregard Point fra anmeldelser: 10

"Vores værter var fantastisk søde og imødekommende og vi fik en udsøgt service. Vi fik et lækkert tilberedt måltid selvom vi kom sent. Der blev kræset om os med lokale produkter Stemningen er familiær og stadig meget professionel. Morgenmaden var fantastisk og igen med lokale produkter. Vi kan varmt anbefale dette hyggelige sted og vi kommer gerne igen."

• Louminai Point fra anmeldelser: 8

"Meget venlig host 👍😊"

• Relais Mont Jura Adults Only Point fra anmeldelser: 6

"Fri natur i området"

• Chez Laurence et Pascal Point fra anmeldelser: 7,5

"Godt sted til en hurtig overnatning"

• Mas de la Pauze Point fra anmeldelser: 10

"Skøn stor lejlighed med egen terrasse. Meget gæstfri ejerpar. Finn taler sågar dansk! Det var en super oplevelse at overnatte på denne Mas, som ligger i et smukt landskab."

• Chez les Michel Point fra anmeldelser: 6

"Hyggeligt sted"

• Le paradis de la Provence Point fra anmeldelser: 9

"Skønt sted. Jeg var træt før ankomst og det tog mig lidt tid at finde den rigtige vej op på bjerget. Google viser en farlig forkert vej, den rigtige er behagelig at køre. Fantastisk smukt sted med en fred og ro og duft, så man kun kan blive glad. Gåtur lige udenfor huset med udsigt, vinmarker og skov. Rigtig fin blomsterhave med havemøbler og aftensol. Hyggelig morgenmad i bedste B&B stil."

• "Værten er utrolig servicemindet. Det føles som at være inviteret hjem som gæst i et privat hjem. Køkken, spisestue og pejsestue kombineret i ét. Vi blev budt velkommen med lokal vin (som er fremragende), vi sad ved pejsen medens værten lavede mad til os. Hyggelig atmosfære. Hvis du er indstillet på hyggelige, socialt samvær med værten og andre gæster omkring pejsen og ved morgenbordet får du et behageligt ophold ud over det sædvanlige."

• La Grande Maison Point fra anmeldelser: 8

"Meget autentisk.Kom uden for sæson og havde selvfølgelig ikke hele oplevelsen.Vi var de eneste der var der. Vil absolut anbefalede det.Selv om køkkenet var lukket sørgede den søde ejer for at bestille bord på en super god testaurant.😁"

• Chez Amélie Point fra anmeldelser: 10

"Sød værtinde - dejligt værelse"