2. Hotelanmeldelser for Frankrig
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Rhône-Alps
Rhône-Alps Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Villa 216 Point fra anmeldelser: 5

"Smukt hus rent og pænt"

• "Ligger helt fantastisk placeret i byen. Rart med eget toilet. Lejligheden var meget charmerende."

• le mas de CHENIER Point fra anmeldelser: 10

"Omgivelserne. Fantastisk værtspar, man bliver modtaget med hjertevarme. Vil helt bestemt komme der igen."

• Relais Mont Jura Adults Only Point fra anmeldelser: 6

"Fri natur i området"

• Le paradis de la Provence Point fra anmeldelser: 9

"Skønt sted. Jeg var træt før ankomst og det tog mig lidt tid at finde den rigtige vej op på bjerget. Google viser en farlig forkert vej, den rigtige er behagelig at køre. Fantastisk smukt sted med en fred og ro og duft, så man kun kan blive glad. Gåtur lige udenfor huset med udsigt, vinmarker og skov. Rigtig fin blomsterhave med havemøbler og aftensol. Hyggelig morgenmad i bedste B&B stil."

• La Buissonnière Point fra anmeldelser: 10

"Morgenmad og området"

• Louminai Point fra anmeldelser: 8

"Meget venlig host 👍😊"

• "Værten er utrolig servicemindet. Det føles som at være inviteret hjem som gæst i et privat hjem. Køkken, spisestue og pejsestue kombineret i ét. Vi blev budt velkommen med lokal vin (som er fremragende), vi sad ved pejsen medens værten lavede mad til os. Hyggelig atmosfære. Hvis du er indstillet på hyggelige, socialt samvær med værten og andre gæster omkring pejsen og ved morgenbordet får du et behageligt ophold ud over det sædvanlige."

• L'Escale de Beauregard Point fra anmeldelser: 10

"Vores værter var fantastisk søde og imødekommende og vi fik en udsøgt service. Vi fik et lækkert tilberedt måltid selvom vi kom sent. Der blev kræset om os med lokale produkter Stemningen er familiær og stadig meget professionel. Morgenmaden var fantastisk og igen med lokale produkter. Vi kan varmt anbefale dette hyggelige sted og vi kommer gerne igen."

• Les Petites Bulles de Massier Point fra anmeldelser: 7

"Fred og ro og en fantastisk udsigt."