Rías Bajas Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Budiño de Serraseca Beoordelingsscore: 9

“De rust, de ligging, de tuin, de woonkamer, de gastvrijheid.”

• Tequeron Beoordelingsscore: 3

“Het lag kort bij de route en centrum maar dat is ook alles.”

• Hotel Maroa Vigo Beoordelingsscore: 10

“Ligging, heerlijke kamer, roofterras.”

• Porto Real Hotel Beoordelingsscore: 9

“Het is een mooi klein hotel gelegen in het centrum. Alles is nieuw en het ruikt er heerlijk fris. We vonden het balkonnetje heerlijk om te zitten. Erg vriendelijk personeel. Alles was top.”

• Hotel Rural Campaniola Beoordelingsscore: 10

“Heel mooi hotel op een prachtige locatie. Lekker rustig, vriendelijk personeel. Netjes, schoon en ook buiten alles mooi onderhouden.”

• Hotel Rústico Finisterrae Beoordelingsscore: 9

“Prachtig ingericht, een hotel met ziel. Vriendelijk personeel, een mooie locatie op een paar minuten lopen van het centrum. Ook het zwembad, de bar en groene tuin met de vele relax plekken waren fijn!”

• A Dársena do Francés Beoordelingsscore: 9

“Erg mooie omgeving! Heel veel groen. Mooi uitzicht! Super ruime tuin en mogelijkheden om de was op te hangen. Rustig gelegen, direct op de camino net achter het dorp Redondela”

• Albergue As Pozas Termais Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid ,de meer dan goede service, zowel van Kevin en zijn baas Jacob!!! Wat hebben die mij geholpen onvoorstelbaar! Geen woorden voor zo fantastisch! Ik had verkeerde route genomen en Jacob heeft mij terug gebracht naar waar ik de volgende dag wilde starten!!!en zelfs mijn backpack naar het volgende hostel gebracht, Fantastisch! Zo kan het dus ook! 🙏🙏🙏 Meer dan bedankt groetjes Helene 😊”

• Hotel Playa Compostela Beoordelingsscore: 8

“Het zwembad en het ontbijt. Goed bed. Personeel vriendelijk.”

• Albergue Avoa Regina Beoordelingsscore: 8

“De bedden met individuele stroom en licht aansluiting en de goede hygiëne”