2. Hotelbeoordelingen Argentinië
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Río Negro
Río Negro Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Onze hosts, Daniel & Guillermo, zijn fantastische gastheren, super attent en gastvrij. Zij zijn de reden dat je een hele speciale reiservaring hebt! Daniel kookt de sterren van de hemel, hierna is het bijzonder lastig om nog een goed restaurant te vinden dat een beetje in de buurt komt. We hebben er enorm van genoten!”

• Alojamiento Los Alelies Beoordelingsscore: 4

“Het bed was comfortabel en de privékamer is een ruime kamer. De kat is erg lief.”

• “De gastvrijheid van Guillermo en topkok Daniel. Wij hebben een geweldige tijd gehad. Ondanks ver van huis voelde het als thuis. We hebben 2 keer heerlijk gedineerd en genoten van meerdere heerlijke ontbijten. Een absolute aanrader in Bariloche. Het centrum ligt op loopafstand en de tips van Guillermo voor activiteiten en restaurants (en de ijsjeszaak) zijn super.”

• Los Juncos Patagonian Lake House Beoordelingsscore: 9

“De locatie was prachtig!”

• Los Juncos Patagonian Lake House Beoordelingsscore: 10

“Het hotel ligt buiten het drukke Bariloche op een prachtige plek. Het is zeer smaakvol ingericht. De bedden zijn heerlijk. Wij hebben genoten van het ontbijt met elke ochtend andere vers gebakken lekkernijen. Dank Ingrid voor de aandacht. Dit is een plek om naar terug te keren.”

• Hosteria El Condado by Nordic Beoordelingsscore: 8

“Fantastische locatie met terras met mooi uitzicht op het meer. Redelijk uitgebreid ontbijt, wel veel zoete opties, maar dat is gebruikelijk in zuid Amerika”

• Hostería Güemes Beoordelingsscore: 7

“De vriendelijke mensen”

• “Het is een mooi gebouw”

• Alojamiento Los Alelies Beoordelingsscore: 8

“Had een privé badkamer.”

• Ankatu Hostel Beoordelingsscore: 5

“Dit hostel was voor mij een tegenvaller, maar wellicht kwam ik op het slechte moment.”