Riviera Ovest Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Carinthia Beoordelingsscore: 8

“Del ligging, behulpzaam personeel, het ontbijt: super.”

• Hotel Amalfi Beoordelingsscore: 5

“Niet voor herhaling vatbaar boven restaurant en drukke winkel/uitgaansstraat”

• Hotel Laura Beoordelingsscore: 8

“Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, leuk familiehotel, vriendelijk personeel, prima ontbijt voor €5. Top uitvalsbasis.”

• Hotel Mirafiori Beoordelingsscore: 10

“De locatie is natuurlijk prachtig. Hotel aan zee. Het design en afwerking van het hotel was heel mooi en goed De kamers schoon, volledig en modern ingericht met een Italiaanse stijl”

• “Rustig plek mooie strand”

• Hotel Bellariva Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijk personeel, schoon hotel. Een zeer uitgebreid ontbijt in buffetvorm. We vonden de prijs voor de kamer heel erg meevallen. Zeker een aanrader.”

• B&B Garnì Da Vito Beoordelingsscore: 10

“Mauro is super gastvrij en behulpzaam. Hij regelt 's ochtends het ontbijt met een eitje en heeft zelfs een uitgebreide menu kaart gemaakt voor het ontbijt waarvanaf je je keuzes maakt. Ook zijn uitleg over de manier om Venetië te gaan bekijken zijn een extra pluspunt.”

• Ca' Berton Village Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid en behulpzaamheid van het personeel is zo fijn!!! De bungalow was netjes en schoon. En op de laatste dag mochten we gewoon ons huisje houden tot het moment wij moesten vertrekken einde van de dag. Je zit kwa lokatie ook gewoon top. Wij zijn per fiets overal gekomen zonder probleem. Het strand is dichtbij mooie omgeving en de opstap van de boot is makkelijk te fietsen maar ook per bus bereikbaar.”

• Hotel Viña del Mar Pineta Beoordelingsscore: 9

“Prijs - kwaliteit, personeel, terrein. Goede uitvalbasis naar Venetië met een boot.”

• Hotel Capitol Beoordelingsscore: 10

“Mooi schoon nieuwe kamer”