2. Hotellrecensioner ITA
Riviera Ovest Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Colombo Gästbetyg: 9

”Fantastisk frukost”

• Bellevue Hotel & Resort Gästbetyg: 10

”Ett fantastiskt hotel. Personalen, frukosten, lunchen, rummet, poolen och stranden var underbart. Hit återvänder vi snart igen.”

• Camping Ca' Savio Gästbetyg: 7

”Finns många olika stugor att välja på. Vi valde en fräsch villavagn med uteplats och badrum, litet men ok. Fin strand fem min gångväg bort. Bra restaurang. Bra matbutik på området. God gelato.”

• ”Alla i personalen var supertrevliga, hjälpsamma med allt. Hotellet var över förväntan.”

• Hotel Da Bepi Gästbetyg: 10

”Härlig personal som var väldigt måna om att vi hade det bra! Frukosten överträffade våra förväntningar och restaurangen på hotellet kan vi verkligen rekommendera både till mat och service.”

• Hotel Piccadilly Gästbetyg: 8

”Läget,frukosten, många handdukar”

• Hotel President Gästbetyg: 6

”Bra läge. Nära till en lång härlig strand. Bra med bokade solsängar. Havsutsikt. Busshållplats vid hotellet.”

• Hotel Colombo Gästbetyg: 9

”Utmärkt frukost. Trevlig personal. Gratis cykeluthyrning. Nära till strand o restauranger.”

• Camping Klaus Gästbetyg: 8

”Perfekt att ha så nära till vattnet. Bra bemötande från personalen. Bra med ordentligt badrum. Restaurangen var trevlig, hade goda pizzor och personalen där var exceptionellt trevliga på ett genuint sätt. Prisvärt sätt att bo på.”

• The Green Park Hotel Gästbetyg: 9

”Mycket bra frukost. Hjälpsam personal. Utmärkt läge.”