Romantische Straße Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Augsburg Hotel Sonnenhof Beoordelingsscore: 9

“De kamer”

• “Wij waren hier op doorreis met honden. Het huisje dat ons werd toegewezen lag aan de ingang zodat wij geen overcast hadden of gaven. Door file onderweg waren wij later dan openingsuren van de receptie maar alles werd prima en super vlot geregeld. Het huisje was netjes en prima bed. Er waren geen capsules (koffie) ter beschikking voor het koffieapparaat en wij hadden door late aankomst geen tijd om zelf te voorzien, dat was een klein gemis omdat we alweer vroeg doorgeven in de ochtend. Wel stond er een flesje wijn klaar als welkomsgeschenkje.”

• “perfect in stijl, top locatie en het uitzicht was GEWELDIG. Grote en ruime kamers. Lekker ontbijt. Auto op parkeerplaats met cameratoezicht”

• Hotel BurgGartenpalais Beoordelingsscore: 9

“Rustige ligging in centrum van Rothenburg; mooi terras achteraan; parking via poort aan achterzijde van het gebouw; grote kamer met aparte zithoek en met goede bedden, bereikbaar via lift; kluisje, frigo. Prima ontbijt.”

• Hotel Dortmunder Hof Beoordelingsscore: 7

“De bedden lagen heerlijk en dichtbij het centrum”

• Das Schwanstein Beoordelingsscore: 8

“Zeer goed! Gerund door een Italiaanse familie. S’avonds op aanraden van een serveerster (een dochter?) de pizza calzone gehad. Heerlijk! Het ontbijt was goed voorzien en erg lekker. Fijn op tijd zodat ik weer lekker door kon rijden.”

• Hotel Rothenburger Hof Beoordelingsscore: 9

“Mooie kamer en een fijn bed. De kamer was ruim.”

• Rote Villa Füssen Beoordelingsscore: 8

“Uitstekend verblijf om op doorreis gebruik van te maken. Supermarkt en goed restaurant op loop afstand.”

• Hotel Casa Maria Beoordelingsscore: 8

“Tutte buono”

• Hotel Adler Beoordelingsscore: 8

“Goed ontbijt, lekker Duits. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was simpel maar compleet. Precies goed voor mijn doorreis.”