2. anmeldelser av hoteller i Kroatia
  3. anmeldelser av hoteller i Kroatia
Rovinj-rivieraen Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Boutique Residence Arion Omtalescore: 10

«Veldig hyggelig og hjelpsom mottakelse. Beliggenhet i rolig vakkert område. Flott restaurant med veldig god service og nydelig mat. Super frokost»

• Villa Purić Omtalescore: 8

«Flott stor terrasse med solsenger og møbler. Hyggelig vertinne men snakket ikke engelsk.»

• «Perfekt beliggenhet midt i hovedgata i gamlebyen . Likevel helt stille på natta. Veldig hyggelig vertinne som ga god informasjon , var tilgjengelig og behjelpelig . Nydelig by rett ved bademuligheter og mange restauranter. Veldig hyggelig patio/uteplass .»

• Apartments Grace Omtalescore: 5

«Koselig nabolag, litt vel langt å gå med barn i varmen.»

• Hotel Casa Garzotto Omtalescore: 10

«Fantastisk personale, god frokost, fin og rolig beliggenhet, nærhet til buss og utrolig koselige rom og lokaler. Kan anbefales.»

• Apartment Driovier 31 Omtalescore: 10

«Bra beliggenhet, gåavstand til strand, restauranter og gamlebyen.»

• «Perfekte Lage sauberer Strand alles top»

• «Hotellet ligger idyllisk til med utsikt til vakre Rovinj. Båt til og fra øya fungerte godt. Hyggelig og avslappet atmosfære. Personalet var hjelpsomme og vi fikk god service»

• Tre Porte Rovinj Omtalescore: 10

«Top Lage»

• «Vi alle er fornøyde. Fra maten som er fantastisk til de ansatte som er veldig vennlige. Fra Natalija, som møtte oss hver morgen med et smil ved frokosten, til Slavica og Kiril fra Basilico Pizza Pasta, som alltid var snille. Solsenger alltid tilgjengelige, rent og ryddig, stille og fredelig, fine strender. Et perfekt sted å ha ferie.»