3. Hotelbeoordelingen: Sleeswijk-Holstein
Sleeswijk-Holstein Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hampton By Hilton Kiel Beoordelingsscore: 8

“Goede ligging tov centrum en haven voor cruise. Het hotel heeft geen eigen parking maar openbare parking (overdekt) tegenover hotel. Ontbijt is gratis en niet slecht, maar wordt wel slecht aangevuld. Kamer goed en schoon maar bed erg klein.”

• Hotel Waldhalle Beoordelingsscore: 9

“We hadden de “appartements-kamer” omdat we met onze honden kwamen. Uiterst comfortabel, schoon en compleet, maar vooral ruim met aparte badkamer, woonkamer, keuken en slaapkamer. Alles verwarmbaar met CV en niet overdreven duur. Elke dag werd er schoongemaakt en werden de handdoeken vervangen. Uitstekend ontbijt en prima keuken voor het avondeten. De plek aan het meer is prachtig en het ligt midden in een bosrijke omgeving waar je prima kunt wandelen. Mooi terras. Vriendelijke en kundige bediening”

• SchlafHütte Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk personeel schoon”

• Hotel Restaurant Anno 1617 Beoordelingsscore: 8

“we kregen een gratis upgrade naar een kamer met uitzicht over de markt. Heerlijk groot bed, plafond is laag, maar voor ons prima. Personeel heel vriendelijk. Vanaf 18.00 uur gratis parkeren op de markt.”

• ibis budget Flensburg Handewitt Beoordelingsscore: 6

“Locatie naast de snelweg is een positief punt, ook de mogelijkheid om laat in te checken bij de automaat is fijn.”

• Gut Basthorst Beoordelingsscore: 7

“Lokatie”

• “De vriendelijke eigenaar.”

• Land-gut-Hotel Westerkrug Beoordelingsscore: 8

“Ligging”

• Hotel Heidehof garni Beoordelingsscore: 9

“Mooier ruime kamer. Goede bedden. Uitgebreid ontbijtbuffet”

• Hotel am Fjord Beoordelingsscore: 4

“ligging bij het busstation en tegenover goed restaurant”