2. Hotelbeoordelingen Brazilië
Serra Gaucha Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Sky Gramado Beoordelingsscore: 5

“Uitgebreide ontbijt”

• Sky Palace Hotel Beoordelingsscore: 8

“Zeer vriendelijk personeel. Mooi hotel en mooie inrichting. Ontbijt was fantastisch.”

• “Schoon. Goed bed. Goed locatie.”

• Hotel das Hortênsias Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt.”

• Prodigy Gramado Beoordelingsscore: 9

“Ja alles was gewoon op en top, eten in de ochtend vind ik heel belangrijk en er was keuze in eten genoeg.”

• Hotel Daara Beoordelingsscore: 9

“Prachtig hotel en mooie kamers. Personeel ontzettend vriendelijk.”

• Hotel Letto Caxias Beoordelingsscore: 8

“Een eenvoudig hotel, met zeer vriendelijke mensen. Geen luxe, dat verwachtte ik ook niet. Maar een degelijke kamer, goede douche, goede WiFi en niet te ver van het centrum. Ik had het voordeel om aan de achterkant te slapen en kon dus zelfs met de venster open slapen, gezien de koele nachten. Geen airco gebruikt.”

• Sky Serra Hotel Beoordelingsscore: 9

“De vriendelijkheid van het personeel”

• Tri Hotel Executive Caxias Beoordelingsscore: 8

“Deze keer was de ervaring in het hotel minder goed. Ik had een kamer met een dubbel bed gereserveerd en kreeg een kamer met een enkel bed. Vond ik minder. De mensen aan de receptie waren wel heel vriendelijk, bij het ontbijt ook en de keuze aan het ontbijt was overweldigend.”

• Sky Serra Hotel Beoordelingsscore: 8

“De locatie is voor ons perfect. Niet in het centrum maar lekker rustig en toch dichtbij het centrum. Het hotel is simpel, netjes en heeft een uitstekend ontbijt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De parkeergarage is geweldig.”

gogbrazil