2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Zweden
Småland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Clarion Collection Hotel Packhuset Beoordelingsscore: 10

“Schitterend concept”

• Vätterleden Hotell & Restaurang Beoordelingsscore: 9

“Behoorlijk grote kamer. Auto voor de deur”

• First Hotel Jönköping Beoordelingsscore: 8

“Een goede prijs kwaliteit verhouding. Personeel was heel aardig. Goed ontbijt.”

• Västervik Resort Beoordelingsscore: 8

“Mooi vrijstaand huisje”

• Clarion Collection Hotel Post Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt en diner waren van prima kwaliteit. Personeel heel vriendelijk.”

• “Locatie is top, midden in het centrum. Parkeren kan op minder dan 5 minuten lopen bij Kalmar Parkerking voor 30 kronen voor 24 uur. Mooi, oud gebouw. Toen wij er waren was er ook geen lawaai op straat (zoals ik in andere reviews las). Loopafstand van het slot en veel restaurantjes in de buurt.”

• Hotel Skansen Beoordelingsscore: 9

“Prachtig gebouw. Nette kamer. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.”

• Mullsjö Hotell & Konferens Beoordelingsscore: 7

“Gezellige binnenkomst dmv kaarsjes en decoratie. Goede parkeergelegenheid. Laadpaal voor elektrische auto. Vriendelijk personeel. Locatie / omgeving was geweldig. Diner was goed, wel weinig keuze.”

• Toftastrand Hotell Beoordelingsscore: 9

“De locatie van het hotel en de eetzaal. Vanuit de slaapkamer een prachtig uitzicht op de tuin en het meer en de bakkerij (broodjeswinkel) is ook een heerlijk plekje om even te zitten en een heerlijk taartje of broodje te eten.”

• Glamping Bolmen, Seaview, free canoe Beoordelingsscore: 10

“Waanzinnige locatie voor een back to basic ervaring. Ondanks de kou en soms wat regen enorm genoten van deze idyllische plek en het glamping gevoel. We maakten iedere avond een kampvuur, grilden verse forel en lamsworsten op de grill en gingen iedere ochtend badderen in het meer. Voor zwemmen is het nabijgelegen strandje ideaal. De tent was gezellig en compleet ingericht. We snapten niet hoe het gaskacheltje werkte, maar de dekbedden waren warm, ook voor de koude (4°C) nachten. Alleen de bedden waren voor ons als lange Nederlanders iets te kort. De host kwam halverwege nog het water bijvullen en gaf wat tips voor de omgeving. Boodschappen kun je doen bij Ica Nära in Ludhult. Verder kun je zowel vanuit de tent als in de omgeving overal mooie wandelingen maken in de natuur, waarbij Jr niemand tegenkomt. Al met al een onvergetelijke ervaring. We hadden het nooit willen missen.”