2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Zweden
Småland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Södra Kärr 4 Beoordelingsscore: 10

“Alles tot in de perfectie georganiseerd. Prachtige groene locatie. Hoog natuurgevoel. Warme ontvangst. Spijtig dat we niet langer konden blijven.”

• Rasta Värnamo Beoordelingsscore: 8

“Nette kamer, alles wat we nodig hadden.”

• Staby Gårdshotell Beoordelingsscore: 10

“We kwamen laat aan en er was op ons gewacht voor het inchecken. Mooie kamer, rustig, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. Er is een keuken waar je evt. zelf iets kunt klaarmaken of opwarmen.”

• ProfilHotels Calmar Stadshotell Beoordelingsscore: 9

“Prima locatie, lekker en uitgebreid ontbijt.”

• Hotel Gyllene Uttern Beoordelingsscore: 7

“De locatie is prachtig met zicht op het meer. Het interieur van het hoofdgebouw heel authentiek.”

• Stora Hotellet Markaryd Beoordelingsscore: 8

“Een prima hotel voor een overnachting op doorreis. Prima ontbijtbuffet”

• Best Western Hotell Ljungby Beoordelingsscore: 5

“Het ontbijt was goed”

• Torne Camping - Kano & Fiskecamp Beoordelingsscore: 7

“Mooi gelegen aan een meer. Goede prijs. Echt het camping gevoel maar dan met een dak boven je hoofd. Bedden leken me vrij nieuw (geen doorgezakte matrassen meer, zooals in oudere reviews stond)”

• Sand Golf Club Beoordelingsscore: 10

“Het ontbijt was fantastisch alsook de lokatie. Een zee van rust en een prachtig uitzicht op de vijver waar ik als vogelliefhebber toch enkele nieuwe soorten heb kunnen spotten. Had hier liever langer vertoeft, maar we waren op doorreis naar het noorden.”

• Hotell Magasin 1 Beoordelingsscore: 7

“Grootte van de kamer, bedden en mogelijkheid tot openen raam waardoor frisse lucht op de kamer. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.”