Sorrento kust Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Het uitzicht op Capri was geweldig. Ook mooie zonsondergangen vanaf het balkon gezien!”

• Hotel Le Axidie Beoordelingsscore: 6

“Wellness en kamer”

• Aequa Hotel Beoordelingsscore: 8

“Ruin met zwemba en uitzicht.”

• Hotel Continental Beoordelingsscore: 9

“Het personeel was geweldig”

• Laqua Countryside Beoordelingsscore: 10

“De kamer is prachtig ingericht met oog voor detail. De douche is groot en er stonden mooie luxe badproducten in. De kamer had een mooi en groot balkon. Na wat heen en weer mailen mochten we de koffers een paar dagen ervoor achterlaten, omdat we een stuk gingen hiken en dat met slechts een rugzak wilden doen. Bij terugkomst konden we al vroeg inchecken en stonden onze koffers al op de kamer. We wisten niet dat het hotel een restaurant met een ster had, dat was puur toeval. We hebben er fantastisch gegeten, een cadeau!”

• Grand Hotel Vesuvio Beoordelingsscore: 8

“Mooie kamer met zeezicht De kamer werd prima onderhouden Mooi groot zwembad met voldoende ligbedden en heel schoon helder water Frequente shuttle naar het centrum (12 min.)”

• Maison Montechiaro Beoordelingsscore: 9

“Bij late aankomst werd ons nog iets te eten aangeboden. Mooie kamer met fijn balkon. Heerlijke tuin met relaxstoelen. Heerlijk buiten ontbijt. Mooie rooftopbar met prachtig uitzicht.”

• Camping Nube D'Argento Beoordelingsscore: 9

“Ligging tov de stad en de rust”

• Eden Bleu Beoordelingsscore: 8

“Moie nieuwe kamer in wat denk ik vroeger de tuim was. We kregen deze kamer als upgrade....Nadeel was wel dat er totaal geen uitzicht was, waar je bij de oude kamer nog wel in de tuin kon kijken. Uiteindelijk geen probleem, omdat we vaak weg gingen, op bootexcursie of rond het zwembad gingen relaxen.”

• Hotel Club Beoordelingsscore: 7

“Prima kamers, erg schoon en dichtbij het centrum van Sorrento. Aardig en behulpzaam personeel.”