2. Hotelanmeldelser for USA
  3. Hotelanmeldelser for USA
South Florida Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Selina Miami River Point fra anmeldelser: 6

"Enkelt men rent værelse. Ligger centralt ved besøg i Miami Downtown men vær opmærksom på en del støj fra nærliggende veje og lufthavn."

• Harborside Motel & Marina Point fra anmeldelser: 9

"Prisen og muligheden for 2 Queen size beds."

• Hotel Sheldon Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed lige ved stranden på Atlanterhavssiden. Udsigt ud over stranden og promenaden nedenfor. Rent og pænt lille rum, køleskab og ikke mindst strandstole og parasol - Altså det hele på første parket - til en god pris."

• Blue Marlin Motel Point fra anmeldelser: 8

"Lokation, renlighed og overordnet stand og vedligeholdelse. En flaske mousserende vin i gave som tillykke med sølvbryllupet."

• Truman Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Super beliggenhed, rent og pænt"

• The Palms Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Rigtig hyggeligt og pænt sted. Centralt beliggende i et roligt kvarter. Meget hjælpsomt personale i receptionen."

• AC Hotel by Marriott Miami Beach Point fra anmeldelser: 10

"Hotellet generelt var meget godt og var meget tæt på stranden. Det tager cirka 2 minutter at gå til stranden fra hotellet. Pool området var meget behageligt og der var som regel altid plads ved poolen, selvom det ikke var den største pool (cirka 1, 30 meter dybt og 12-15 meter langt). Der er en rigtig flot udsigt mod stranden og havet fra poolen. Personalet var super søde, og hjælp os hver gang vi havde et behov. Vi var også glade for at dette hotel ikke var et "party hotel", som mange andre hoteller i Miami Beach. Der også nogle gode madsteder i nærheden AC hotellet: Motek Motek, morgenmaden på Edition hotel, Creme cafe og Starbucks. Men de fleste gode madsteder befinder også omkring Miami Design district, Down town og Brickel området. Der var både plads til børnefamilier og andre rejsende. Vi vil helst sikkert komme igen til det her hotel, næste gang vi er i Miami Beach."

• Surf Side Resort Point fra anmeldelser: 10

"Super fint værelse tæt på strand ."

• Best Western Naples Inn & Suites Point fra anmeldelser: 5

"Fin beliggenhed"

• Blackfin Resort and Marina Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenhed og de rolige og smukke omgivelser"