2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen VS
South Florida Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• El Patio Motel Beoordelingsscore: 6

“De ligging van het motel was super”

• “Diana!”

• Harborside Motel & Marina Beoordelingsscore: 9

“Kleinschalig en buiten de drukte van duval street. Leuk zwembad met idem uitzicht.”

• Hampton Inn Naples-Central Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamer, goed ontbijt. Heerlijk zwembad en goede ligging.”

• Urbanica Fifth Beoordelingsscore: 7

“Wij hebben lekker gegeten! Vriendelijke personeelsleden!”

• Radisson Resort Miami Beach Beoordelingsscore: 6

“Was een aangename locatie met zeer vriendelijk personeel.”

• “Ontbijt is standaard bij de accommodatie maar weinig variatie en eetzaal is niet al te groot.”

• Quality Inn Miami Airport - Doral Beoordelingsscore: 7

“No nonsense hotel. Simpel maar prima voor een paar dagen.”

• Parrot Key Hotel & Villas Beoordelingsscore: 9

“Alles! Niks op aan te merken! Een fles champagne gekregen voor onze 25 jaar jubileum.”

• The Fairwind Hotel Beoordelingsscore: 8

“De reviews op booking.com waren oké, maar na het boeken kwam ik op de reviews bij Google terecht en schrok ik enorm. Dus ik was bang, dat het enorm zou tegenvallen. Dat is dus absoluut niet gebeurd! De kamers waren groot en schoon, kwamen schone handdoeken brengen toen we aangaven dat verder schoonmaken niet nodig was (we verbleven er maar 2 nachten). Ja, er zit een restaurant onder bij het hotel waar de muziek hard staat, maar dat gaat echt niet tot in de nacht door en op onze kamers hoorden we er helemaal niets van. Volgens mij hadden we kamers 214 en 215. Deze konden we via een lift bij datzelfde restaurant bereiken. Een tip voor het parkeren van je auto. Ga naar een parkeergarage welke geëxploiteerd wordt door de gemeente. Prima betaalbaar. Voor 48 uur betaal je 20 dollar. Er zit er één een paar blokken verderop. Heb je veel bagage en wil je hiermee niet te ver lopen. Er zit een gemeentelijke parkeerplaats een blok verderop. Let op, mag je maar max. een paar uur staan. Verder hadden we totaal geen problemen bij het in- en uitchecken. Erg vriendelijk en behulpzaam. We waren later dan verwacht en hadden dit gemaild. We kregen keurig op tijd een bericht, dat dit geen enkel probleem was omdat er 24 uur iemand achter de receptie zat. We waren in Miami in het weekend voor de Formule 1 zou beginnen.”