2. Hotelanmeldelser for Island
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Sydisland
Sydisland Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Þrándarholt Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk til 6 voksne. Masser af plads, 2 badeværelser, fantastisk beliggenhed i forhold til the Golden circle og nordlys."

• Starlight Camping Pods Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk beliggenhed med udsigt over bjergene. Sjovt koncept med de små pods. Gode fælles faciliteter og særligt badeværelser. Vi tog op til svømmebassinet i bjergene bag Starlight camping - kan klart anbefales."

• Sea Side Cottages Point fra anmeldelser: 10

"Dejlige faciliteter i en virkelig hyggelig lille by. Vi fik meget for pengene, og alt fungerede som det skulle. Hvis vi kommer tilbage til island, vil vi helt sikkert benytte denne hytte igen!!"

• The Garage Point fra anmeldelser: 10

"Alt"

• Aurora Igloo Point fra anmeldelser: 10

"En meget unik oplevelse i en super komfortabel igloo. Dejlig overraskelse med en flaske bobler og chokolade :-). Vi kan ikke vente med at komme tilbage"

• Aurora Igloo Point fra anmeldelser: 7

"Rent, velindrettet og meget romantisk."

• Sólheimahjáleiga Guesthouse Point fra anmeldelser: 10

"Super ophold med familie på 5. Super venlige personale, hjælpsomme mennesker disse islændinger Rent over det hele, dejlig morgenmad. Kan varmt anbefales. Vi kommer gerne igen😀🇦🇽🇩🇰"

• Farmhotel Efstidalur Point fra anmeldelser: 7

"god beliggenhed og herligt at spise med udsigt til køerne, der giver mælk til deres gode is og kød til deres gode bøffer. Værelserne er hyggelige, men meget højlydte. Vi havde bestilt 3 pers med eget spa - det værelse eksisterer ikke længere. Der er en fælles spa, som var kold"

• Sólheimahjáleiga Guesthouse Point fra anmeldelser: 8

"Rigtig skønt område, meget idyllisk og fint!"

• Margrétarhof Point fra anmeldelser: 9

"Super beliggenhed. Centralt for oplevelser på Sydkysten."