Zuid-Frankrijk Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Le Confidentiel Hôtel & SPA Beoordelingsscore: 8

“Prettige sfeer in mooie omgeving”

• Auberge Val Moureze Hôtel & Spa Beoordelingsscore: 10

“Een prachtige locatie midden in de natuur en nabij een schilderachtig dorpje, een sfeervol restaurant met groot terras met mooi uitzicht, een groot verwarmd zwembad, schone kamers en vriendelijk personeel.”

• HOTEL ST SEBASTIEN Beoordelingsscore: 9

“Hotel met veel historie en enthousiast personeel. We zijn gastvrij ontvangen, hebben erg lekker gegeten in het restaurant. De kamers zijn comfortabel en de bedden goed.”

• Hôtel & Spa Les Mouettes Beoordelingsscore: 9

“Erg vriendelijk personeel. De locatie is echt TOP! Geweldig uitzicht en een fijn zwembad. Lekker relaxen.”

• Hotel du Théâtre Beoordelingsscore: 6

“Het personeel was zeer vriendelijk.”

• Hôtel La Rencluse Beoordelingsscore: 10

“Alles was helemaal top. Fijne ontvangst door vriendelijke dame (eigenaresse?), heerlijke kamer, met zorg en aandacht ingericht en schoon, lekker terras er bij en het ontbijt was ook prima”

• Best Western Hotel Sourcéo Beoordelingsscore: 7

“De rust en het terras met uitzicht. Personeel was vriendelijk. Ontbijt hebben we niet genomen doordat we op doorreis waren en dus vroeg vertrokken zijn.”

• LILOU Beoordelingsscore: 10

“Heel esthetisch”

• Hôtel & Appartements Monsigny Beoordelingsscore: 8

“ontbijt was zeker genoeg, vriendelijk en behulpzaam personeel geluidsarm hotel goeie ligging vanuit vliegveld tram, bus en trein vlakbij”

• Le Renaissance Beoordelingsscore: 9

“Schone frisse comfortabele kamer. Aparte douche en toiletruimte, mooie omgeving en super aardige mensen. Top!”