2. Hotelanmeldelser for Thailand
South Thailand Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• The Chic Patong Point fra anmeldelser: 9

"Det hele"

• Grand Kata VIP - Kata Beach Point fra anmeldelser: 8

"Morgenmaden er udmærket med et pænt udvalg af morgenmads produkter, lyst brød, croissanter, skinkeskiver, små pølser, marmelade, lune retter og flere slags æg, samt frisk frugt kaffe og the.. Jeg ville dog gerne have set lidt ost som der slet ikke var noget af."

• Krabi Heritage Hotel Point fra anmeldelser: 5

"God beliggenhed. Fin tilpas lille pool. Flot udsigt fra værelserne med bjergudsigt."

• Memory Karon Resort Point fra anmeldelser: 9

"Skønt pool område og sødt personale"

• Simple Life Cliff View Resort Point fra anmeldelser: 9

"Super hyggeligt hotel med den mest perfekte beliggenhed. Vi var der med vores voksne børn. Der var ikke langt at gå, til fest og barere, men der var ro på hotellet. Mulighed for at se Solnedgang helt ude ved vandet."

• So KohKoon Beach Resort Point fra anmeldelser: 8

"Roligt og god placering"

• "Forventninger i det prisleje var ikke store, vi skulle bare overnatte 2 dage inden hjemrejse. Man skal ikke forvente noget form for service, morgenmaden var ikke eksisterende."

• LOVE beach club Koh Samui Point fra anmeldelser: 10

"Det oversteg vores forventinger helt vildt. Det var meget moderne og flot! Personalet er de sødeste, og de løber (bogstavelig talt) rundt for at hjælpe gæsterne. Kæmpe anbefaling! Vi skal allerede tilbage på hotellet her igen i vores ferie fra studiet, og vi glæder os helt vildt!"

• Ananta Burin Resort - SHA Extra Plus Point fra anmeldelser: 8

"Personalet var virkelige søde og professionelle. Det ligger centralt. Det er primært hotel for børnefamilier da de har et mindre vandland med to vandrutsjebaner Morgenmaden var god og man kunne få franskbrød med ost og jordbærmarmelade hvis man savner lidt af det danske 😊"

• Ban's Diving Resort SHA Extra Plus Point fra anmeldelser: 5

"Gode udendørs faciliteter og god beliggenhed. Fede pool områder og god aircondition!"