2. Hotellrecensioner THA
  3. Hotellrecensioner THA
South Thailand Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Mycket rent, och välstädat. Trevlig personal”

• Tropicana Lanta Resort Gästbetyg: 8

”Frukost bra. Läget mittemellan. Bra gym. Bra pool. En vattenflaska pp om dagen, bra!”

• ”Ett mycket strandnära hotell med fin och stor pool. Frukosten var riklig och med stor variation. Trevlig persona, bra mat i restaurangen och mycket prisvärt.”

• Thai House Beach Resort Gästbetyg: 6

”Vårt rum var nog ett av de bättre, utsikt mot både poolen och havet - därmed även ett av de dyraste rummen. Läget är perfekt när man vill bo på Lamai.”

• ”Ingeting”

• ”Helt underbar frukost med thailändsk och europeisk variation. Personalen på plats är oerhört hjälpsamma, trevliga och tillmötesgående. Restaurangen lagar helt enastående mat med en meny som lämnar väldigt lite att önska. Platsen som hotellet är beläget är också väldigt bra med nära gångavstånd till affärer, restauranger och en enklare "night market". Stranden utanför hotellet är också väldigt svårslagen. Vi fick information om att man för något år sedan gjort en stor satsning på att städa upp stranden och när vi var där var den oerhört fin. Anläggningen i sin helhet återger den romantiska thailändska bilden många har av att hur det är att vara i Thailand. Blommor och grönska fyller gångarna och trots att många rum är liggande tätt intill varandra, var det oerhört lugnt och isolerat som skapade en perfekt semestermiljö. Vi hade en Hydropool Villa som överträffade alla våra förväntningar. Poolen är större än vad man kan se på bilderna, ungefär 1.3 meter djup (på den djupa sidan), ca 2.5 meter lång samt bra underhållen och ren.”

• Koh Tao Heritage Gästbetyg: 10

”Vi tyckte att boende var helt fantastiskt, det var jättefint läge, nära till allt och jättebra pris för allt man fick. Frukosten var bra och till ett rimligt pris. Personalen var supertrevlig och vi är så nöjda med hela upplevelsen!”

• Lamai Inn 99 Bungalows Gästbetyg: 8

”Rummet, läget”

• Sairee Hut Resort Koh Tao Gästbetyg: 10

”Utmärkt! Väldigt rent och fint rum med bra AC. Härlig pool och restaurang vid stranden. Älskade verkligen att bo här!”

• ”Nära till flygplatsen, rätt skönt efter du åkt lång flygresa. Säng är skön och fin takterrassen med pool och frukost.”