2. anmeldelser av hoteller i Kroatia
  3. anmeldelser av ferieboliger i Split-Dalmatia
Split-Dalmatia Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Apartment Old Town Ivo Omtalescore: 10

«Beliggenhet og tilgang til all nødvendig service.»

• «Vi bodde her i tre uker. Leiligheten har alt du trenger og den var ren og pen. Den har to terrasser, en med tak og en uten, begge med fin utsikt. Leiligheten ligger sentralt med strender, butikker, barer og restauranter rett rundt hjørnet. Vertene er veldig hyggelig og hjelpsomme. Vi kommer gjerne tilbake. Lene og Helge :-)»

• Apartments and Rooms Dis Omtalescore: 10

«Rask og god kommunikasjon med verten. Reint og fint. Perfekt beliggenhet.»

• «Vi likte godt beliggenheten og at det var så sentralt. Leiligheten hadde det vi trengte for et fint opphold.»

• Blue View Apartments Omtalescore: 10

«Opphold uten frokost, men komplett kjøkken for matlaging. Stedet er 100% korrekt for området, hyggelig terrasse, god utsikt og et vertskap av beste klasse m.h.t. service og vennlighet.»

• Apartments Marinko Omtalescore: 5

«Beliggenhet»

• Apartments Marija Omtalescore: 2

«Badet var ok.Verten kom med hårføner til oss det var snilt gjort.»

• Sweet rooms LuRi Omtalescore: 10

«Veldig fint og koselig rom med alt du trenger. Beliggenheten var helt var også helt topp.»

• L & L Apartmani Omtalescore: 10

«Vertinnen var veldig hyggelig og imøtekommende. vi fikk nye håndklær og sengetøy uten å måtte be om dette. Vi fikk babyseng og teppe til lillemann. Vertinnen var alltid lett tilgjengelig og svarte på alle spørsmålene våre. Nydelig beliggenhet med gåavstand til alt man måtte ønske. Alt fungerte topp! Alt av basisutstyr som såpe, kaffe, tapp til klesvasken oppvask etc var på plass ved ankomst. Enkel inn og utsjekking. Dersom vi skal tilbake til Bol, kommer vi helt sikkert til å booke igjen!»

• B&B Vibe Omtalescore: 10

«Sentralt, stille, personlig»