2. Hotellrecensioner CRO
  3. Recensioner för semesterboenden i Split-Dalmatiens län
Split-Dalmatiens län Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Apartments Kala & Kaleta Gästbetyg: 10

”Jättemysig lägenhet med ett otroligt läge. Nära till både stan och stranden med många matbutiker i närheten. Fräscht och hemtrevligt.”

• Apartman Laura Gästbetyg: 10

”Våra rekommendationer. Värdparet hämtade oss sent på kvällen på Split Airport. Skjutsade oss morgon efter så vi kunde hämta ut vår hyrbil. Fantastisk service. Boendet var tyst och stilla, välstädat och bra läge.”

• Apartments Ćurić Gästbetyg: 8

”Härlig pool, lugnt område, inte så många gäster och skönt med självhushåll!”

• Villa Domora apartments Gästbetyg: 10

”Vi bodde i lägenhet på bottenvåningen med terrass och trivdes toppenbra, hade allt vad vi behövde! Terrassen var mysig, omgiven av oliv och fikonträd. Lugnt område med promenadavstånd till härliga bad, mycket trappor och backar men inget problem för oss. Darko med familj var väldigt gästvänliga och trevliga så ett extra plus för det!”

• Apartments Studios 81 Gästbetyg: 10

”Allting var väldigt städat och fräscht. Läget var mycket centralt. Rekommenderar.”

• ”Fin modern lägenhet, vacker vy. Egen takterrass. Komplett kök med vad som behövs för att lag sin egen mat. Läget är bra för den som har bil, lättillgängligt att ta sig till boendet och gott om parkeringsplats, enkelt att snabbt röra sig mot städerna Trogir/ split.”

• Violet Gästbetyg: 10

”Läget, ett stenkast från färjan. Man bor bland lokalbefolkningen. Tvättmaskin!”

• Rustical 2 Gästbetyg: 10

”Perfekt läge!”

• Villa 21 B Gästbetyg: 10

”Mycket hög standard på Villa 21, lägenheten och faciliteterna. Alltid rent och snyggt. Vänlig, glad och hjälpsam värd. Rekommenderas!”

• Apartments MJM Gästbetyg: 10

”Kanon läge, mycket fin lägenhet”