2. Hotellrecensioner CRO
  3. Recensioner för semesterboenden i Split-Dalmatiens län
Split-Dalmatiens län Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Egen frukost.Det var nytt modernt och rent boende.Toppenläge i ga stan.”

• ”Ja fanns mycket att välja på om man inte gjorde egen”

• Villas Residence 360 Gästbetyg: 7

”Modernt och fräscht och rymligt”

• Apartments Diamond Gästbetyg: 10

”Fantastiskt boende! Fräsch, rymlig och välutrustad lägenhet med trevliga ägare. Vi kände oss väldigt välkomnade och all kontakt med värdarna gick smidigt och bra. Omvårdad pool med fina solstolar och plats för umgänge. Nära till matbutik, stand, restauranger och busstation om man vill ta sig in till Split. Rekommenderar varmt!!”

• ”Fantastiskt fint boende i en härlig omgivning. Vi njöt av att kunna sitta ute och äta på gårdsplanen på morgnar och kvällar. Huset var välutrustat och värden mycket serviceinriktad. Diskmaskinen gick sönder men han fixade en ny på några timmar!”

• House Santro Gästbetyg: 9

”Riktigt fräscht och prisvärt rum! Läget är ganska bra med mataffär runt hörnet och 5-10 minuters promenad till stranden. Jättetrevlig personal som bjöd på en kall öl vid incheckning!”

• Apartment Vlatka Gästbetyg: 10

”Fräsch rent bra lägenhet med sköna sängar. Diskmaskin och alla bekvämligheter!”

• Fontevita Apartments Gästbetyg: 10

”Det var ett bra läge och poolen var underbar. Det är trappor ner till stranden. När det blåste mycket spenderade vi dagen vid poolen.”

• ”Läget, huset och värden var supertrevlig!”

• Old town apartment Tonka Gästbetyg: 10

”Rent och fräscht. Trevligt och enkelt bemötande från hyresvärd.”