2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Noord-Sumatra
Noord-Sumatra Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sahnan Guest House Beoordelingsscore: 10

“Een heerlijk verblijf gehad! De familie is heel vriendelijk en wil alles voor je doen. De kamers zijn schoon en netjes en je hebt een heel leuk terras (inclusief hangmat) met uitzicht op een prachtige tuin. Samen met één van de zonen hebben we een tweedaagse trekking door de jungle gehad, dit was top! Na de hike heeft de familie onze kleren gewassen en zijn we nog met de zoons naar een atm en de markt gereden. Een echte aanrader voor een verblijf in Bukit Lawang!”

• Sam's Bungalows Beoordelingsscore: 10

“De gastvrijheid van Sam en zijn medewerkers, het heerlijke eten, de rustige ligging van de accomodatie, de ruime, schone kamer. Ik raad een verblijf in Sam's cottages van harte aan.”

• “We hebben een geweldige drie nachten gehad in Bukit Lawang. Het hele personeel was super aardig, vrolijk en behulpzaam. Kela heeft ons een tour gegeven door de jungle en dit was een onvergetelijke ervaring. De hutjes zien er leuk uit en liggen aan het water. Er zijn meerdere restaurantjes op een paar minuten lopen, maar het eten bij het verblijf zelf is ook super lekker. Er is geen airconditioning, maar we hebben het ‘s nachts niet te warm gehad.”

• Ecolodge Bukit Lawang Beoordelingsscore: 8

“Locatie is prachtig.”

• Super OYO 3150 Theodore Homestay Beoordelingsscore: 8

“Goeie prijs kwaliteit. Kamer was prettig en schoon en de tv had netflix”

• Grand Mercure Medan Angkasa Beoordelingsscore: 10

“Hele grote kamer met super fijne bedden!”

• Sinabung Hills Berastagi Beoordelingsscore: 8

“De ligging op loopafstand van Berastagi (ca. 15 minuten), de service van het personeel en de prachtige tuin. Mijn man kreeg helaas hoge koorts op de tweede dag van ons verblijf. Het personeel heeft ons enorm geholpen. Zij hebben de huisarts laten komen. Toen de koorts aanhield hebben ze ons (met 3 man!) de volgende dag naar het ziekenhuis in Medan gebracht. Grote dank en complimenten aan Edi die mij geholpen heeft met vertalen en het invullen van alle formulieren. Ons verblijf in het hotel was van korte duur…”

• Radisson Medan Beoordelingsscore: 10

“Enorme service, meedenkend en helpend oplossingen te vinden. Vervoer over grote afstanden zelf niet te regelen. Graft werkt zeer goed in de plaats zelf maar daar buiten niet. Be safe ga op pad als alles geregeld is. Feni bedankt voor alles! Zeer uitgebreid ontbijt buffet. In de buurt vele bezienswaardigheden en een zeer grote Mall center afstand ca. 1km”

• Waterstone Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Waterstone Guesthouse ligt op een unieke plek aan de rivier. In het restaurant heb je een fantastisch uitzicht en geniet je van het heerlijke eten, vers bereid door de koks. Gastheer Udin helpt je met alles wat je nodig hebt. Vanuit het guesthouse kun je verschillende jungle trekking doen (1 of meerdaagse). Geweldige ervaring!”

• Orangutan Bungalow Beoordelingsscore: 8

“Personeel was heel erg aardig en behulpzaam, eten was goed en de ligging aan de rand van het nationaal park fantastisch.”