2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Hotelanmeldelser for Spanien
Teruel Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Albergue Valderrobres Point fra anmeldelser: 10

"Vanvittigt charmerende beliggenhed!! Den smukkeste udsigt til byens fine middelalder bro! Vi var der midt i frøernes parringstid i slutningen af maj måned, så der var den hyggeligste og mest livsbekræftende kvækken af frøer næsten døgnet rundt. Krydret med fuglekvidder. Helt eventyrligt. Vi elskede det!! Hele huset er hyggeligt indrettet med stor spisesal på tredje sal, alle køkkenfaciliteter, køleskab, fryser mm. Samtidig med, at huset vist også er byens bibliotek, undervisningslokaler mm. Hyggeligt med blandet aktivitet i huset. Og det fungerede rigtig godt med koder ind til dørene i huset. Vi vil meget gerne komme tilbage en anden god gang i fremtiden."

• "Magisk sted. Et gammelt palads fra det 18. århundrede. Mange spændende malerier og kunst rundt omkring på de forskellige etager . Meget smukt og unikt hotel. Morgenmad var fuldstændig vidunderlig i det smukkeste rum. En kæmpe oplevelse for os og væres søn på 7 år. Smuk, gammel og autentisk by. Meget smukke omgivelser. Vi boede der en enkelt nat og fik ikke tid til spa. Vi kommer igen. Anbefales hvis man trænger til at forkæle sig selv og få indre balance"

• Sercotel Torico Plaza Point fra anmeldelser: 9

"Et meget rent hotel,ingen luksus, men der er hvad man behøver,gode senge og god belysning over alt.Personalet i receptionen meget hjælpsomme og gør alt for at du skal føle dig velkommen"

• Balneario de Manzanera El Paraíso Point fra anmeldelser: 10

"Stille og roligt sted. Perfekt til mindfulness og rent afslapning."