2. Hotellrecensioner Kanada
  3. Hotellrecensioner Kanada
Thompson Okanagan Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Wells Gray Inn Gästbetyg: 8

”Den trevliga och förstående kvinnan som satt i receptionen. Vi hade bokat ett superior Queen room. Fick ett trångt kyffe för i princip 1 person med lätt handbagage. Spruckna vitvaror i det lilla badrummet med en fläkt som väsnades oerhört. Om vi inte hade fått ett riktigt hotellrum hade vi lämnat stället. Hon visade runt på några lediga rum och det 4:e var utmärkt och ingen extrakostnad. Restauranten var bra liksom frukosten”

• Rodeway Inn & Suites Gästbetyg: 5

”Frukosten var mer än förväntat för att vara en gåfrukost.”

• Beds By the Bridge Gästbetyg: 6

”Läget, rent”

• ”Trevlig liten hotell tätt på centrum enormt prisvärd med glad personal. Hotellet var i en typ av mexikanskt still typisk motell parkera och sov . Lite äldre still inget speciellt, men väldigt trevligt mottagande och personal.”

• Bear's Claw Lodge Gästbetyg: 8

”Vänlig personal och välstädat.”

• ”Väldigt trevligt hotell lite vid utkanten, men nära till shopping centret. Glad och hjälpfull personal. Rökning tillåtet enbart utanför huvudingången alltså inte ens på balkongen. Ca. 3 km till centrum, trevlig promenad, om man nu inte vill åka kollektivt som är också möjligt. Ca. 10 min med buss.”

• ”Kom till ett snöigt Kelowna, då var det praktiskt att kunna köra ner bilen i ett garage under hotellet. Hotellet hade stora bekväma rum. Personalen var glad och hjälpsam. Trevligt att det fanns möjlighet till frukost att ta med i bilen.”