2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner GER
Thüringer Wald Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Spielzeughotel Sonneberg Gästbetyg: 8

”Bra frukost. Lugnt område. Nära till centrum.”

• Hotel Zur Fernmühle Gästbetyg: 8

”Härligt område i naturskön omgivning. Mycket bra restaurang”

• Haus Hainstein Gästbetyg: 5

”Läget var fint liksom utsikten från matsalen. Frukostbuffén var också bra.”

• Hotel Zur Fernmühle Gästbetyg: 10

”Hotell i naturskön miljö, kombinerat med bra restaurang.”

• Hotel Tanne Ilmenau Gästbetyg: 10

”Det mesta.”

• ”Vienna House ligger mitt i centrum och man kan når det mesta utan bil. Hotellets restaurang som hade frukostbuffé var enastående och hade allt man bara kan tänka sig. Om man på kvällen inte vill leta efter en restaurang i närheten så kan man äta i deras egen de hade också jätte goda rätter. Både badrummet och sovrummet var stora och man hade mycket plats. Sängarna var lite hårdare än man är vant vid hemma men det sov sig jätte bra i de. Även dessa var jätte stora. Personal vi träffade i hotellet/restaurang var mycket snälla, trevliga och hjälpsamma. Detta hotell kan rekommenderas!”

• Schlosshotel Elgersburg Gästbetyg: 10

”Helheten, varje detalj med hjärta o tanke om den bästa upplevelsen för sina gäster ! Verkliga ”proffs” förvaltar detta fantastiska slott för eftervärlden, en kulturgärning !”

• Hotel Zur Fernmühle Gästbetyg: 9

”Bra personal och god frukost.”

• ”Ett wifi som går att använda, ett av få hotell där jag kan ladda upp bilder från kameran till Ligthroom. Temainriktningen är trevlig och de klarar gränsgången mot kitsch och turistfälla med bred marginal. Bra frukost och appelsinjuicen var ok.”

• Teichhotel Gästbetyg: 8

”Nära gamla stan, gratis parkering på boendet. Väldigt god mat på restaurangen när vi kom på kvällen. Frukosten höll inte samma nivå.”