2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Thuringia
Thuringia Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Landgasthof Kanz Point fra anmeldelser: 10

"Meget hyggeligt, pænt og rent. Fin størrelse på værelset. Dejligt med restaurant på stedet. God morgenmad. Gode parkeringsforhold."

• Pension Hinz & Kunz Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt stort og rent værelse. Meget fin beliggenhed. Intet personale udover til morgenmaden, hvilket gjorde det hele lidt upersonligt. Lidt kedelig morgenmad, men ok."

• Zum Obstler - Gaststätte und Pension Point fra anmeldelser: 7

"Dejligt værelse"

• Pension Zur Grünen Eiche Point fra anmeldelser: 10

"Hyggeligt sted . Søde værter . Alt rent og pænt"

• Hostel & Pension Alte Brauerei Point fra anmeldelser: 7

"Hostel & Pension Alte Brauerei ligger i Eisenach centrum. Tæt på seværdigheder og slottet. Der er parkeringsplads mod betaling."

• Landgasthof Kanz Point fra anmeldelser: 9

"Det hele var så fint."

• Pension Landhaus Machold Point fra anmeldelser: 7

"Der var stille og roligt - og alt var rent. Huset på billedet, hvor morgenmaden blev serveret, var meget hyggeligt. Og morgenmaden var rigeligt og lækkert. Værtsparret var meget venlige."

• Hopfengrund Point fra anmeldelser: 5

"Naturskønt område. God kommunikation omkring check-in, check-ud. Tillidsfuldt overfor gæster - fx. check-in mulighederne og mulighed for at købe drikkevarer udenfor personalets mødetid."

• Landgasthof Kanz Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig hyggeligt sted med alt hvad man forventer af et "rigtigt" gasthaus."

• Fürstenhof Landgasthaus & Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Personalet var særdeles imødekommende. Vores aftensmad var bestilt ud fra menu kortet. Der gik ca. 25 min. til vi fik et særdeles velsmagende måltid, og der var mere end nok til at blive mæt. Når de lokale indtager deres mad og holder sammenkomster her som denne aften så må det være et kvalitets stempel!⁸ Alt var rent og propert. Vi anbefaler klart stedet og kommer meget gerne igen."