2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av hotell i Trat Province
Trat Province Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Neeno Hut Omtalescore: 7

«Enkle hytter, god utsikt til sjøen, mye for pengene. Kun vifter, mulighet for et par hytter med aircon»

• Aana Resort & Spa Omtalescore: 8

«Utrolig fint rom»

• TP Hut Bungalows Omtalescore: 8

«Flott beliggenhet, stille og rolig. Hyggelige folk»

• COCOON Koh Chang Omtalescore: 9

«Rolig sted. Hyggelig betjening»

• «Vi hadde et fantastisk opphold. Flott og komfortabel bungalow med god plass og stort bad med godt vanntrykk i dusjen. Usedvanlig hyggelig og behjelpelig personale som også sørget for rent og ryddig uteareal, stier, vegetasjon osv. Frokosten var også helt super, med enormt utvalg og god plass. Alt i alt et av våre beste opphold i Thailand. Anbefales på det varmeste.»

• Kaibae Hut Resort Omtalescore: 10

«Fantastisk flinke og dyktige personale!! De er så veldig service minded og svarer på alle spørsmål vi hadde. Fine bungalower, på stranden, enkel og god frokost med alt du kan ønske deg på bestilling inkl i prisen. For oss er det eksotisk å spise asiatisk mat til frokost 😊 og sundt og godt😊 ett stykke unna party (5 min tuk tuk) ellers restauranter butikker 1 min.»

• Koh Mak White Sand Beach Omtalescore: 10

«For et fantastisk opphold! Topp service, topp restaurant og topp atmosfære. Alt du trenger du på et sted! Vi spiste alle måltidene på resorten og ble aldri skuffet. Anbefales sterkt!»

• «Great pool, great poolbar.»

• Cookies Hotel Omtalescore: 10

«Dette er et flott familie hotel Litt slitt men desto mer igjen på service og hyggelig betjening 🤗 Vi bodde på rom med utsikt rett til havet»

• «Hadde ikke frokost»