2. Hotellrecensioner USA
  3. Hotellrecensioner USA
Treasure Coast Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Väldigt trevlig personal. God frukost med fräschare alternativ än på många andra hotell i USA, frukt och riktiga bestick tex. Rent och snyggt överlag.”

• ”Smidigt med parkering vid rummet och att det var stora rum med gott om plats.”

• ”härlig frukost för att vara USA.Rent o fint o det fanns gym o även lite roliga spel som man kunde umgås med.”

• Hampton Inn Juno Beach Gästbetyg: 8

”Bra frukost som ingår, fint badrum, stort urval på filmer/tv. Några bra restauranger i närheten. Det var extra trevligt att det fanns en liten nattlampa i badrummet. Hotellet var väldigt bra. Vi stannade bara för en natt och det var oväder på utcheckningsdagen, så jag missade chansen att njuta av Juno beach. Jag skulle gärna stanna här flera dagar.”

• Redfinn Inn Gästbetyg: 6

”Prisvärt och fint rum med tanke på priset.”

• ”Generellt ett trevligt hotell med smidig parkering precis framför hotellet genom Valley parkering. Stort gym högt uppe i byggnaden. Restaurangen som ligger högst upp i huset hade en fantastisk utsikt över staden. Frukosten kunde avnjutas utomhus från Rooftopp. Bra genomgående service och kvalité.”

• ”Väldigt prisvärt. Lika fint som Hilton Fort Lauderdale men till 1/4 av priset.”

• ”Trevligt personal (trots att hon tog lite tid på sig). Fräscha och fina rum. Stort. Vi spenderade enbart en natt här, kom sent & åkte tidigt. Mysigt.”

• ”Hygienartiklar av märket Dove, frukost som ingår, bra sängar.”

• ”billigt”