3. Hotelbeoordelingen: Trentino Alto Adige
Trentino Alto Adige Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Anett hotel Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijk personeel, nette kamers”

• Hotel Mondschein Beoordelingsscore: 9

“We zijn heir al een aantal malen geweest. Het is er zeer schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel en een goed verzorgd ontbijt. Ook het diner dat we namen beviel ons weer erg goed. Maar dat we onze EV er kunnen opladen maakt het verblijf echt tot een feestje.”

• Landgasthof Bad Turmbach Beoordelingsscore: 7

“De plaats, mooie tuin, prima uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel”

• Hotel Seppi Beoordelingsscore: 9

“Gezellig hotel, midden in het dorp met gezellige eigenaar. Prima keuken en schone kamers. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Je loopt in 5 min naar het station.”

• Sterzingerhof Beoordelingsscore: 8

“Goed ontbijd”

• NH Trento Beoordelingsscore: 10

“Erg mooi hotel zeer vriendelijk en behulpzaam personeel geweldig ontbijtbuffet”

• Hotel Unterrain Beoordelingsscore: 8

“Rustig gelegen hotel met pizzeria op het gelijkvloers. Verser kan de pizza niet zijn. Kamers zijn basic maar proper.”

• “Onze suite waar we dan ook behoorlijk hebben voor betaald … buiten dit echt niks … zou het zeker niet opnieuw boeken”

• Hotel Gabry Beoordelingsscore: 10

“mooi en netjes hotel, vriendelijk personeel en goede locatie! ontbijt was top!!”

• Hotel Karinhall Beoordelingsscore: 8

“We waren op doorreis en verbleven hier 1 nacht. Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Mooie, ruime kamer. De avondmaaltijd was zeer lekker. Heel goed ontbijt, niet uitgebreid maar wel zeer lekker.”