2. Hotelbeoordelingen Tunesië
  3. Hotelbeoordelingen: Tunis Governorate
Tunis Governorate Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Carlton Beoordelingsscore: 8

“Het hotel had een goede locatie langs de hoofdweg met veel terrassen en loopafstand van oude stad. De inrichting is vrolijk en modern. Het ontbijtbuffet is fantastisch!”

• La Tour Blanche Beoordelingsscore: 1

“Een heel slecht en vies hotel. De badkamer en het toilet bevinden zich in de kamer zonder deuren. Het is gewoon een nachtclubhotel en niets meer.”

• El Mouradi Gammarth Beoordelingsscore: 7

“Rust”

• Samarons Hotels Beoordelingsscore: 10

“Service”

• Palais Bayram Beoordelingsscore: 8

“Unieke lokatie, een prachtige dar met heel veel originele elementen.”

• Occidental Lac Tunis Beoordelingsscore: 9

“Had hotel gereserveerd voor een vriend. Echter per ongeluk op eigen naam. Personeel was zo vriendelijk om dat te fixen aan hun zijde.”

• Golf Royal Hotel Beoordelingsscore: 8

“Het personeel van het hotel was vriendelijk en behulpzaam. In het bijzonder wil ik Mahran noemen, die ervoor zorgde dat ons verblijf zo aangenaam mogelijk was. Hij was altijd beschikbaar om te helpen met vragen en gaf uitstekende aanbevelingen voor dingen om te doen in de omgeving. Het ontbijt was ook goed.”

• Regency Tunis Hotel Beoordelingsscore: 9

“De rustige omgeving Mooie kamer”

• Campanile El Mechtel Tunis Beoordelingsscore: 6

“Mooi hotel, vriendelijke service.”

• Dar el médina Beoordelingsscore: 10

“Het personeel was zeer vriendelijk en heel erg lief. Het voelde meteen als familie en thuis We hebben een hele leuke tijd gehad en komen volgend jaar zeker terug. Het ontbijt was fantastisch!! En de locatie in de Medina echt perfect tussen de mooie bougainvillea 😍😍 we zijn niets tekort gekomen overal werd voor gezorgd.”