2. Hotellrecensioner ITA
  3. Recensioner för semesterboenden i Toscana
Toscana Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Residence Leopoldo Gästbetyg: 10

”Väldigt trevligt bemötande o fina rum.”

• Villa Twetty Gästbetyg: 10

”Säkert för hundarna . Högt staket (2m)runt hela huset som var låsbart.Bra med parkering innanför grindarna. Fridfullt på morgonen. Fina promenader med hundarna direkt från huset. Lätt att köra ner till stranden och bada med hundarna. Ligger centralt o nära till städer. 30 min från Pisa AirPort.”

• Chez Nous Gästbetyg: 8

”Värdarna var fantastiska, mycket trevliga och engagerade. Välkomnande på alla sätt, tex öl och vatten i kylen!”

• Casa Bertini Gästbetyg: 9

”Bra läge. Rymligt. Mycket välordnat o instruktiva whatsapp före.”

• Blom apartments Gästbetyg: 8

”En mycket trevlig lägenhet mitt i centrala Pisa. Nära till allt men ligger på en bakgata så det är lugnt om natten. Moderna möbler i rummen och köket utrustat med precis vad man behöver. Badrummet var fräscht och rent. Vi kommer gärna tillbaka.”

• Casa Lavi Gästbetyg: 10

”Bra kontakt med ägaren och trevligt bemötande med mycket bra tips! Det låg centralt med, lätt med tram och bussar osv!”

• ”Boendet fanns inte så vi var tvungna att hitta nytt boende så värden inte äger boendet längre”

• ”Vacker miljö, fint med pool, god frukost.”

• Residenza i Pini Gästbetyg: 10

”Mycket fin lägenhet och väldigt fin med bra läge i Lucca”

• ”Centralt beläget, rent, bekväm säng och prisvärt. Jag rekommenderar det till dig som vill bo billigare men ändå centralt.”