2. anmeldelser av hoteller i Tsjekkia
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Usti nad Labem
Usti nad Labem Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Apartmány Caffe & Grill Omtalescore: 10

«Størrelsen på rommet/leiligheten Alt veldig rent Stille område og hyggelig bakgård Frokosten var nydelig Veldig hyggelig og hjelpsom eier»

• ABO Penzion Chomutov Omtalescore: 8

«Virker som et eldre bygg beregnet for produksjon. Bygget med dårlig trinnlyd isolering. Derfor stor gjenklang i bygget. Imidlertid er det kostet på mye med bad og fasiliteter og virker veldig innbydende. Dagens vert var bare helt fantastisk hyggelig. Han snakket godt engelsk og var veldig service innstilt. Han ga gode råd for steder i nærheten hvor vi kunne spise godt. Ta godt vare på denne unge mannen»

• Penzion U Pavla Omtalescore: 8

«Sehr netter Kontakt»

• Bílichov Omtalescore: 7

«Hundevennlig, gode turmuligheter, stille og rolig, store rom, god seng og hyggelig eier Er du hesteglad er du midt i paradiset! Husk lommelykt og refleks- vi er på landsbygda!»

• Penzion Aladdin Omtalescore: 10

«Rommmet var nytt, badet var delikat, det fantes det man behøvde. Aladdin har også en restaurant som lokalbefolkningen bruker, det var god mat og en avslappet, fin atmosfære.»

• «Hjelpsom betjening»

• Bílichov Omtalescore: 5

«Hundevennlig, gode turmuligheter, store rom. Hyggelig eier.»

• Pension U Václava Omtalescore: 10

«Pensjonat Var nesten uten gjester. Men En hyggelig Vert, tilbydde å lage 3 retters middag, for en sum 70 kroner. Og jeg fikk er " herremåltid" med Gulach suppe, hovedrett, desert, Drikkevarer gratis. Og om man ønsket benytte " bar" så var dette gratis også. Men de sov, så selvbetjening. Neste dag, frokost inkludert. Enorm frokosten, med alt mulig. Og da Pannekker til slutt. Aldri har jeg opplevd mere vakuta for penger.»