Val D'Elsa Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Le Mimose B&B Beoordelingsscore: 9

“Locatie en vriendelijkheid Host”

• Il Piccolo Castello Beoordelingsscore: 9

“Fijne locatie, heerlijk zwembad, prima kamer met buitenzit en een goed restaurant.”

• Il Vicario Beoordelingsscore: 8

“Heel leuke eigenaars, een nicht en oom. Geven je elke ochtend tips over waar je wel en niet heen moet gaan. Goed ontbijt en prima kamers. Prijs voor het diner is €30 p.p, dat is top! Leuke kook cursus gedaan ook voor €90 per persoon. Zeer pitoresque en authentiek verblijf waarbij je een “local” experience krijgt.”

• Casa Di Campagna In Toscana Beoordelingsscore: 9

“Hoe schoon en netjes het was , en het ontbijt is geweldig”

• Relais CastelBigozzi Beoordelingsscore: 9

“Heel vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, prachtige locatie met nog prachtiger uitzicht.”

• Hotel La Collegiata Beoordelingsscore: 8

“Prachtig gebouw en super locatie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel”

• Hotel Sovestro Beoordelingsscore: 9

“Prachtige locatie met goede services, parking is een pluspunt.”

• Hotel San Michele Beoordelingsscore: 6

“Prijs-kwaliteit verhouding ontbijt vonden wij niet zo goed. Je betaalt €12 maar hiervoor krijg je niet veel variatie.”

• Colle Bertini Beoordelingsscore: 10

“Wat een prachtige locatie. De locatie was goed te bereiken met de auto. Wij hebben echt genoten van het mooie verblijf en het uitzicht. We werden warm ontvangen en ons gehele verblijf was Michel zeer behulpzaam.”

• Tenuta Sant'Ilario Beoordelingsscore: 8

“Keuze van locatie. Vriendelijkheid en service van de eigenaren en het personeel.”