2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Val Passiria Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Schlossberg Gästbetyg: 10

”Efter 4 mil på serpentinvägar från Vipiteno över alperna kom vi till detta fantastiska boende. som högst 2094 m över havet. Fick rum en trappa ner (i källaren) men när vi gick ut på våra balkongen kändes som om vi befann oss på övervåningen och fick fantastisk utsikt. väldigt tillmötesgående personal som fixade god pizza åt oss trots sen ankomst. trevligt att sitta på uteserveringen och se trafiken på serpentinvägarna. Rekommenderas varmt”

• Hotel Gurschler Gästbetyg: 9

”En fantastisk hotellägare som verkligen ställde upp på allt. Han var kock, servitör, speleman mm. Har aldrig ätit frukost och fått höra någon spela gitarr och sjunga samtidigt som andra gäster tog en sväng om! Vilken upplevelse!”

• Pension Felseneck Gästbetyg: 8

”Fint läge intill vattendraget. Fina rum och god frukost.”

• Pension Felseneck Gästbetyg: 9

”Ordning och reda!”

• Laimerhof Gästbetyg: 9

”Otroligt vänlig personal. Stort rum med härlig balkong. Fri parkering och mycket god frukost.”

• Pension Alpenhof Gästbetyg: 10

”Mycket trevligt! Vi stannade 3 nätter och provade på att vandra samt cykla i närområdet. Lite gammaldags stil men rent och fint, väldigt trevlig och omtänksam personal. Bra gratis parkering intill hotellet. Varje morgon, till frukost, får gästerna ett kort brev med tips att göra samt väderleksrapport.”

• Schlossberg Gästbetyg: 9

”Rekommenderar varmt för motorcyklister, mat, style, personalen, parkering, utsikt samt läget. Fantastiskt rum.”

• Camping Zögghof Gästbetyg: 9

”allt var bra!”

• Schlossberg Gästbetyg: 10

”fantastiskt läge invid serpentinvägen, god mat och mycket trevligt bemötande. superfina rum i källaren, med en otrolig utsikt över Passiriadalen. 5av5👍”