2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Virginia
Virginia Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Longacre of Appomattox Beoordelingsscore: 8

“Mooi oud huis. Leuk ingericht van binnen. Eigenaresse heel aardig. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Goed ontbijt. Bezienswaardigheden over de historie van USA in de buurt.”

• Comfort Inn Virginia Horse Center Beoordelingsscore: 9

“Ruime kamers, schoon en een uitgebreid ontbijt. Goed verzorgd”

• Quality Inn Beoordelingsscore: 8

“Goede bereikbaarheid vanaf de snelweg”

• Hawksbill House - (Adults Only) Beoordelingsscore: 8

“Huis met diverse kamers waarvan wij 1 kamer hadden. In rustige straat gelegen. Ruime kamer met Fijn kunnen wandelen naar de brouwerij en langs het water.”

• Bent Mountain Lodge Beoordelingsscore: 10

“Deze locatie is absoluut een juweeltje in een waanzinnige omgeving. Bovenop een heuvel, omringd door een weide met 3 paarden, een prachtig pand met bijgebouwen, behulpzame en vriendelijke hosts David en Ginger, heerlijke terrassen en een fijne tuin: het was onze favoriete locatie in onze 17 dagen in de USA. We waren er helaas maar één nacht, maar alleen al voor deze locatie willen we graag terug naar Virginia. Heerlijk. Een absolute aanrader voor een verblijf in een rustige omgeving.”

• Quality Inn Vienna - Tysons Corner Beoordelingsscore: 8

“Schone kamer. Goed onderhouden en prima bed”

• Comfort Inn Roanoke Civic Center Beoordelingsscore: 7

“Goed ontbijt, kamer was in orde.”

• Fairhaven Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“De hosts zijn super vriendelijk en helpen bij elke vraag. Tips voor hikes, place-to-be, ... Het was fijn om een volledige keuken ter beschikking te hebben met goed kookmateriaal. Ook het terras volledig omringt met muggengaas is een grote troef.”

• “Eigenlijk niets, alleen vriendelijk personeel. Ik had vijf dagen geboekt. Na 1 dag de andere dagen gecanceld. Ik sliep precies boven de ingang. De schuifdeur maakte een hels kabaal, kamer was smerig, vloerbedekking onder vieze vlekken van koffie. Ontbijt was te simpel voor woorden.”

• Clarion Inn Falls Church-Arlington Beoordelingsscore: 8

“Falls Church is nog betaalbaar en met 25 min metrorit op mooie afstand van Washington centrum (€2,50 enkele rit, wel 8 min met de auto naar de metro). Ontbijt is simpel maar okay. Bedden zijn heerlijk en kamers zijn schoon. Aardig personeel en uiteraard voldoende eetgelegenheden op loopafstand.”