2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
  3. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika
Bela-Bela Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Locatie van het park. Leuk dat de beesten om je huis heen lopen. Mooie golfbaan, waar de beesten ook lopen. Vriendelijke bediening in de restaurants.”

• Mabalingwe Elephant Lodge Beoordelingsscore: 5

“Het zwembad”

• “Prachtige omgeving! We hebben heel fijne game drives gehad, veel verschillende dieren kunnen zien. Enorm aangename gids, zeer goede uitleg gekregen.”

• Kwafubesi Tented Safari Camp Beoordelingsscore: 10

“De stilte, prachtige tent, geweldige kleinschalige lokatie”

• Summerset Place Country House Beoordelingsscore: 8

“De locatie is wat afgelegen maar daardoor erg rustig. De prachtige executive kamer. Eigen patio aan het zwembad en een buitendouche.”

• Itaga Luxury Private Game Lodge Beoordelingsscore: 8

“Gastvrij ontvangst met glaasje drinken. Sfeervolle kamer met een mooie badkamer (prima douche) en fijne buitendouche, goed bed, wifi goed (ook bij de kamer). Terrasje met zitje. In de tuin lopen de nyala's, wildzwijnen en dassies rond. Goed ontbijt en diner; je kunt elke dag uit 2 opties uit het menu kiezen wat je wilt eten. Tijdens het ontbijt wordt je kamer netjes gemaakt. En na het diner kom je in je kamer waar de lichten zijn aangedaan, gordijnen dicht en je bed opengeslagen met een chocolaatje; heel sfeervol. Vanaf het terras bij het restaurant heb je een prachtig uitzicht en zonsondergang. Safari met Philip gedaan, erg leuk, vrolijk en opgewekt, veel weetjes en ging door totdat we de neushoorns vonden hadden. Personeel is heel vriendelijk en attent.”

• Hoogland Spa Resort Bela Bela Beoordelingsscore: 8

“Mooie lokatie, super vriendelijk en gastvrij behulpzaam Zeker een aanrader.”

• “Uitzicht, vriendelijk personeel, wat beloofd werd werd nagekomen , niets was te veel . Hele lekkere keuken.”

• “We werden heel warm verwelkomd. Alles was geweldig geregeld. We hadden een rondleiding om alle faciliteiten te zien. De game drive met Moses was onvergetelijk! We voelden ons thuis.”

• ATKV Klein-Kariba Beoordelingsscore: 10

“Zeer ruime tent, voorzien van vele gemakken!”