2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Westmorland
Westmorland Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• “Locatie”

• Foxghyll Country House Beoordelingsscore: 9

“Ligging, prachtige tuin, hartelijke ontvangst en verzorging, heerlijk ontbijt”

• Lingmoor Beoordelingsscore: 8

“ligging mooi. vlak bij station winkels en heerlijk local cafe met weinig toüristen. lekker bed.”

• Yewfield Vegetarian Guest house Beoordelingsscore: 9

“Het is een aanrader.”

• “The Swan Inn hoort bij dezelfde keten als The Pheasant Inn, waar we eerder verbleven. Dat zag je terug aan de menukaart en de ouderwets gezellige aankleding, met deze keer 'de zwaan' in de hoofdrol. We kenden de meeste gerechten, maar dat was niet erg. Hier ook een aparte afdeling voor gasten met honden, gelukkig niet in een achterafhoekje. Maar aan de voorkant, waar een gashaardje brandde toen het buiten hard plensde, top! The Swan is heel goed gelegen (Grasmere), weliswaar aan de weg, maar met prachtig uitzicht en voldoende gratis parkeergelegenheid. Ook hier vandaan kun je verschillende wandelingen starten, bergopwaarts, maar ook naar het leuke stadje. Door de lokale bevolking wordt The Swan afgehuurd voor feestjes en etentjes, merkten we. Het was er goed druk in het weekend.”

• High Greenside Beoordelingsscore: 7

“Prachtige ligging en rustige omgeving. Heerlijk ontbijt en vriendelijke host”

• The Coach House Beoordelingsscore: 8

“Een zeer mooie woning, parkeergelegenheid voor de deur. Rustige kamer en warm ingericht. Op wandelafstand van zowel het meer van Windermere als het centrum met tal van horecamogelijkheden.”

• The Haven Beoordelingsscore: 10

“Mooie, ruime kamer met comfortabele bedden. Heerlijk ontbijt met veel keuze, rustige ligging en eigen parkeerplaats. We hebben heerlijk gewandeld in de kmgeving van Windermere.”

• Shakespeare Inn Beoordelingsscore: 7

“Mooie locatie in het centrum. Goede bedden en wij hadden een ruime kamer. Mooie binnen plaats om de motor te parkeren.”

• Badger Bar Beoordelingsscore: 8

“Locatie, onze kamer was rustig gelegen in een bijgebouw. Prachtig wandelgebied, prima parkeren”