Yvelines Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hôtel d'Angleterre Beoordelingsscore: 7

“Super ligging, in de buurt van alle bezienswaardigeheden vriendelijke bediening.”

• B&B HOTEL Versailles Rocquencourt Beoordelingsscore: 8

“Rustig. Uitzicht op het park. Kamer en bedden waren ok. Vriendelijk personeel. Met t raam open wel wat geluid vd nabijgelegen autoweg. Met t raam toe, is t stil.”

• “Rustig gelegen op het einde van de straat de groententuin van het kasteel. Een heel goed onbijt met warm lekker brood en heel lekkere warme koffie. De onthaalbediende van Spaanse afkomst was top, discreet en humor... Een aanrader in deze mooie rustiige stad Versailles....”

• ibis Versailles Château Beoordelingsscore: 5

“Perfecte locatie om het paleis te bezoeken. Goed ontbijt”

• “Schone en nette kamer. Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar per auto. Stopcontacten naast het bed! Was altijd mijn minpunt dat die ontbraken bij andere Première classe hotels, maar hier zaten ze wel :) Geen gedoe met handdoeken kopen, zaten er gewoon bij.”

• Hôtel Roi Soleil Prestige Plaisir Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt OK. Locatie in het geheel NIET! Doordat ik logischerwijs (TomTom) in Parijs gebruik heb gemaakt van de A86 tunnel (onder Versailles door). Daar is echter geen WiFi beschikbaar en laat hij je de gehele tunnel (héél lang) doorrijden tot je er pas weer uit bent en daarna veel tijd nodig hebt tot het weer werkt! Achteraf bekeken was er alléén de afslag naar Versailles en die had ik moeten nemen.”

• Best Western Amarys Hotel & Spa Beoordelingsscore: 10

“De buitengewone klantvriendelijkheid bij de receptie en het bedienend personeel. De hoteleigenaren spreken ook Engels. Er zijn twee Tesla-laadpalen (3,4 kWh), en de volgende ochtend konden we met een volle accu onze reis voortzetten (€ 20 vast tarief voor 350 km laden)”

• Mercure Versailles Chateau Beoordelingsscore: 7

“Locatie en de bedden”

• Mercure Paris Velizy Beoordelingsscore: 9

“Zeer goede prijs kwaliteit verhouding Verwarmd zwembad Locatie naast een winkel centrum”

• “Prima prijs-kwaliteit verhouding. Strak weinig extra’s maar prima. Het was schoon. Heerlijke bakker vlakbij!!”