2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Zadar
Regio Zadar Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Family Hotel Zanè Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk personeel, en het ontbijt!”

• Zaton Holiday Resort Beoordelingsscore: 8

“Veel te doen voor gezin. Zwembaden, strand, speeltuinen, midgetgolf etc.”

• Zaton Holiday Resort Mobile Homes Beoordelingsscore: 8

“Ruim en luxe park met alle voorzieningen.”

• Hotel Laguna Beoordelingsscore: 8

“Heerlijke lokatie direct aan het water bar voor de deur.”

• Hotel Delfin Beoordelingsscore: 2

“Onvriendelijke personeel, slech ervaring, nooit mee gemaakt, niet aanraden”

• Mobile home Luka Beoordelingsscore: 10

“Supermooie, net nieuwe stacaravans. Precies zoals op de foto en van alle gemakken voorzien. Zelfs over de aankleding (kaarsen, plantjes, etc.) is nagedacht. We hadden voor 2 personen 8 handdoeken en 2 badkamers. Ook de jacuzzi stond al op 30 graden toen we aan kwamen. Deze kon op maximaal 40 graden, wat heerlijk was als het in de avond afkoelde. Camping was 4 sterren, alleen het restaurant tijdelijk gesloten wegens renovatie. We hadden echter een eigen gas bbq waar we iedere avond lekker op hebben gegrild.”

• Hotel Niko Beoordelingsscore: 7

“Kamer en ontbijt”

• Hotel Stipe Beoordelingsscore: 9

“Supervriendelijk ontvangst, goed restaurant. Zwembad”

• Hotel Belvedere Beoordelingsscore: 10

“Top locatie in Sukosan, aan het strand en 5 min. van het centrum. Ontbijt was super, alles was er( super lekkere gevulde minicroissants mmmmmm. heerlijk) Super vriendelijke mensen. Een aanrader om er ook te eten s'avonds, zalig met zeezicht buiten tafelen. Een aanrader........ wij komen zeker terug ;) Groetjes Serge en Chantal uit Belgie”

• Hotel Plaza Beoordelingsscore: 7

“Het hotel ligt net buiten het centrum van Pag waardoor het rustig is. Vanuit de kamer had je een mooi uitzicht op de zee en bergen. Het ontbijt zeer uitgebreid.”