2. Hotelbeoordelingen Kroatië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Zadar
Regio Zadar Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Imperium Central Apartments Zadar Beoordelingsscore: 10

“De communicatie met de eigenaar over de locatie en de sleutels verliep vlot. Appartement is voorzien van alles wat we nodig hadden tijdens ons vierdaagse verblijf. De locatie in de oude stad is fantastisch. Een supermarkt en de markt met verse producten staan nagenoeg voor de deur. Al bij al top!”

• Apartman Anna Beoordelingsscore: 10

“Voor de 5e keer in zadar met mijn moeder. Het beste apartement wat we hebben gehad. Mooi schoon apartement met een gezellige tuin met zitje aan de rand van het park. Echt alles is in overvloed aanwezig en overal is aan gedacht.. leuke welkom attenties Wij hadden fietsen gehuurd voor 1 week en waren binnen 10 min in het centrum van Zadar. We raden dit apartement iedereeen aan. Heel.leuk we hadden bezoek van een schildpad in de tuin.”

• Sunny Apartments Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk appartement in het rustige dorp Zaton. Winkeltje, bakker en twee restaurants binnen 5 minuten lopen. We hadden het appartement met uitzicht op de tuin. Mooi en ruim balkon met avondzon. Goed uitgeruste keuken, lekkere douche. Prachtig zwembad en tuin. Goed onderhouden complex met in totaal drie verhuurappartementen. De vriendelijke eigenaren wonen op de tweede verdieping.”

• Apartments Venci Beoordelingsscore: 10

“Klein maar comfortabel appartement, met een zalige tuin en het meest prachtige uitzicht, onmiddellijk toegang tot de zee! Paradijs!”

• Prova apartment - Zadar - Sea view Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk appartement, alles wat je nodig hebt is aanwezig! Locatie is centraal. Schoon, mooi ingericht!”

• Apartment Andjela Beoordelingsscore: 9

“Ruim appartement met ruim balkon met prachtig uitzicht”

• “Mooie sfeervolle kamer. Netjes en schoon”

• Villa Maria Beoordelingsscore: 9

“Klein, maar volledig toegeruste studio met terras. Ca 5 min lopen naar strandje. We waren (met de fietsen) binnen 15 mn in Zadar stad. Auto makkelijk en veilig parkeren direct bij de studio.”

• Villa Fortunata Beoordelingsscore: 10

“Deze prachtige villa is absoluut een aanrader. We werden ontvangen door de eigenaren met heerlijke lokale tapas. De villa heeft een prachtig zwembad met veel ruimte om een dagje te ☀️ zonnen. De slaapkamer zijn groot en voorzien van fijne bedden. De woonkamer is groot met een keuken waar alles in te vinden is. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in deze villa. Het is de perfecte locatie als je Zadar en de nationale parken wil bezoeken”

• Apartments Golić Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke eigenaresse. Prima douche en bed. Balkon met zon en mogelijk om te parkeren op eigen terrein. Nette prijs. We mochten zelfs een wasje draaien.”