2. Hotelbeoordelingen Servië

Beoordelingen over Old Town Rooms

23 Zmaj Jovina, 21000 Novi Sad, Servië

#13 van de 31 B&B's en herbergen in Novi Sad

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

Op loopafstand naar het kantoor, op zich OK, miste wel mijn ontbijt. De trappen waren minder.

De toegang naar de kamer. Trappen naar boven, met slechte verlichting in het portiek. Daardoor ben ik ook onderuit gegaan. De onderste treden was korter dan de trede daarboven, en daardoor dacht ik mijn voet de een trede te zetten, maar trapte in een gat. Hier moet echt verlichting komen. Ik had om half vier in de ochten mijn taxi naar het vliegveld, en als trappen dan niet goed verlicht zijn, met koffers etc, voelt dat niet fijn. Het feit dat je je kamersleutels in een lockbox moest achterlaten bij vertrek, met een poort naar de straat met ook weer een lockbox, vond ik niet aangenaam. De accomodatie lag achterin een steegje tussen huizen, nogal afgelegen Roomservice was niet vanzelfsprekend, maar enkel als je er expliciet naar vroeg Airconditie hangt boven het bed. Als je de airco aanzette viel er zwart stof op je bed. Airco zou schoongemaakt moeten worden, en dan is dat probleem verholpen.

Kamer was proper, had in principe alles wat je nodig had, was wel aan de kleine kant. De lokatie is midden in het centrum, vlakbij ons kantoor (5min lopen) Rustig, enige wat je hoorde waren de buren als ze thuis kwamen. Eigenaar was heel vriendelijk en behulpzaam, directe communicatie via whatsapp. Ook de mensen vd roomservice waren zeer behulpzaam en vriendelijk.