2. Hotelbeoordelingen Seychellen

#41 van de 45 vakantiewoningen in La Digue

Gebaseerd op 3 beoordelingen over dit appartement

7,6

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

Jammer, geen 2e keer voor ons.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Selfcatering niet echt mogelijk voor 4 personen door minimaal keukengerei en slechts 2 electrische pitten, waarvan 1 knop stuk is. Een van de bedden kraakt bij omdraaien enorm, op het andere lag je op de spiralen. Hang-en sluitwerk van de schuifdeur is slecht, zonder sleutel maar met een plat voorwerp kom je eenvoudig binnen. Douchedeur gaat stroef, kinderen kregen hem niet zelf open en of dicht. Tafelblad van de eettafel voor 2 personen zit los wat werken op laptop lastig maakt. Geen terugkoppeling van gastvrouw meer ontvangen op onze melding van verlies van onze fotocamera.

Locatie is oke, tuin is mooi, gezamenlijk terras biedt gelegenheid om buiten met hele gezin te eten. Wifi werkt goed. La Digue is duur, maar wel een heel mooi eiland.

• Beoordeeld op: 7 december 2022

1,0
    Bagger
    • Chalet met 1 Slaapkamer

Hygiëne, keuken was vies en vettig, toiletpot lekte vloer was constant nat Gasheerschap: na geuite kritiek werd het gastheerschap vijandig Comfort: bedden keihard, airco die niet de gewenste temperatuur bereikte Veiligheid: fornuis rook in stilstand naar gas/gasfles vervolgens afgesloten, rookdetector defect Informatie: de omschrijving klopt niet

De accommodatie voldeed op GEEN enkel punt aan onze verwachting. Omdat onze gastvrouw na geuite kritiek vijandig werd hebben we de hulp van booking.com ingeroepen. BOOKING.COM GAF VERVOLGENS NIET THUIS...........wees onze klacht af op basis dat we een ander dito vies appartement niet hadden geaccepteerd voor de laatste twee nachten. Terwijl onze klacht bij aanvang van ons 7 daags verblijf geuit is