2. Hotelbeoordelingen Zweden

Lasarettsgatan 3, 592 24 Vadstena, Zweden

#12 van de 20 hotels in Vadstena

7,6

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Erg goed. Sfeervolle locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Kamer beetje klein (mbt prijs/kwaliteit). Geen tweepersoonsbed itt beschrijving.

Prachtig en sfeervol hotel in oud klooster. Alles, ook stadje, goed bereikbaar op loopafstand. Supermarkt in de buurt. Koffie/thee faciliteit aanwezig. Uitstekend ontbijt van goede kwaliteit en breed assortiment. Goed en gratis parkeren. Uitstekend restaurant. Mooie omgeving met natuurgebieden. Wandelroutes. Gelegen direct aan het Vatternmeer.

• Beoordeeld op: 27 juni 2023

• Eenpersoonskamer - Bijgebouw

Het was die dag weg warm buiten (28 graden) en ook in de kamers was het lastig koel te krijgen.

Prachtige locatie in het historisch klooster. Hotel voelt luxe aan. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2022

Verblijf op een oude site met ruime kamers en lekker ontbijt

We denken dat de medewerker aan de receptie die ons onthaalde er net werkte, we werden wat in het ongewisse gelaten waar we moesten ontbijten, maar dat vroegen we nadien gewoon nog even.

Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen verdeeld over Vadstena. Wij lagen in een oude woning die 3 of 4 ruime kamers onderdak bood. We hebben de kamer enkel gebruikt om te slapen en bookten daarnaast ook een sauna + massage. Hier waren we lang de enige gasten en waren alle faciliteiten sterk aanwezig. De kamer is ruim, de bedden waren goed, de badkamer was zeer goed uitgerust. Wij hadden aan onze kamer een patio waar we indien gewenst 's avonds konden vertoeven of waarlangs we naar binnen konden gaan. Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker! Het hoofdgebouw waar je jezelf moet aanmelden ligt aan de andere kant van waar wij logeerden en hebben we weinig feedback over.

• Beoordeeld op: 1 juli 2022

De omgeving maakte veel goed
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

De kamer was klein, er was geen airco en de badkamer was klein en krap, direct in de buurt is er weinig te doen.

De ligging, het eten, en de omgeving, het klooster ligt er werkelijk prachtig bij. Het ontbijt buffet was heerlijk en de lunch en het diner ook!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2021

• Small Double Room with Lake View (140 cm bed)

Het restaurant is massaal en deels koel door de plaatsing van de airco. De bediening is wat chaotisch en daardoor erg traag.

Een oud klooster met sfeer. Ideale ligging vlakbij het centrum van Vadstena

• Beoordeeld op: 17 augustus 2021

Een verblijf waard
    • Superior Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Jammer dat er geen airco in de kamer was, maar met het raam open te zetten, was het iets frisser. Het weer viel tegen, maar daar kan niemand iets aan doen.

Gelegen in een oud klooster, alle gebouwen, ruimtes worden benut wat een aangename sfeer creëert. Ontbijt was zeer uitgebreid en gelegen in een verrassend kader. wij hadden een kamer in een bijgebouw, maar met lift dus makkelijk voor mindervalide personen en om bagage naar boven te brengen. De kamer & badkamer zijn ruim. Parking direct voor de deur van het bijgebouw ook dat is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Veel te duur.....
    • Superior Tweepersoonskamer in Bijgebouw

Prijs-kwaliteit verhouding is heel erg slecht! Kamers kosten circa €170 euro per nacht en zijn op verschillende locaties (dit gebruikt men als excuus). Sauna en welness zijn aanwezig, maar hebben hele beperkte openingstijden en entree kost €70. Kamers zijn prima, maar zeker niks bijzonders! Zijn ook in Göthenburg geweest, dure stad, maar beter hotel, betere prijs en alles inclusief!

Supermooie locatie en een prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Uitstekend verblijf gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel sfeervol gebouw, in oud nonnenklooster met ruïnes van het monnikenklooster voor de deur. Aan de rand van het (zeer pittoreske) centrum van Vadstena. Het hele hotel ademt sfeer. Aanrader! Toen we aankwamen was de receptionist even weg; we kregen wat te drinken en een schaaltje nootjes om het wachten te veraangenamen. Goede service.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Fantastisch verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer

Is een hotel gelegen in een aantal bijeen liggende historische gebouwen. Je slaapt in een prachtige historische kamer, net een museum. Prima ontbijt. Zeer centraal gelegen, vlak bij een aantal uitstekende restaurants en vlak bij het meer, waarin je lekker kan zwemmen. Gratis parking!

• Beoordeeld op: 23 april 2024

• Kleine Tweepersoonskamer (bed van 140 cm)

• Beoordeeld op: 14 januari 2022

Voldoende
    • Eenpersoonskamer - Bijgebouw

Verbleven in januari 2022