2. Hotelbeoordelingen Slovenië

#2 van de 23 hotels in Bohinjska Bela

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Fantastisch verblijf

Ik kan niks bedenken.

Onze host Iza was super vriendelijk en behulpzaam. Het appartement was fijn en schoon. De omgeving is prachtig, rustig en een perfecte uitvalsbasis voor het ontdekken van de omgeving. Absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Wat een leuk en fijn verblijf hebben wij gehad.

Helemaal niks viel tegen.

Wij zijn heel vriendelijk ontvangen door een super lieve gastvrouw die ons het gehele verblijf goed heeft verzorgd en wegwijs heeft gemaakt. Het verblijf en de locatie waren geweldig. Het ontbijt was heerlijk met huisgemaakte kaas, jam en brood van eigen land. Een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Mooie lokatie met zeer gastvrije eigenaresse
    • Appartement met 1 Slaapkamer - Begane Grond

Een kleine tip: het raam in de badkamer is weliswaar iets ondoorzichtig gemaakt, maar verder niet te blinderen. In het donker met licht aan zie je toch nog veel (begane grond, met een zitje aan de buitenzijde). Wellicht een rolgordijn aan de binnenzijde (wij hingen er nu een handdoek voor).

Wij hadden appartement 1 op de begane grond. Maar omdat het op een helling ligt, hadden we ook een balkon. Heel fijn. Goede parkeergelegenheid. Ontbijt kun je per dag afspreken en is prima: lokale producten en de eieren worden gebakken/gekookt zoals jij dat wilt. En als je nog een broodje voor de lunch wilt meenemen, is dat geen enkel probleem. Iza is zeer gastvrij en altijd bereid mee te denken met de uitstapjes die je wilt maken. Ze heeft heel veel tips en suggesties en is zeer bereid alle informatie te delen. Van haar ook de prima tip voor het restuarant (Batist) voor het avondeten. Zeer gastvrije eigenaren die er alles aan doen het naar je zin te maken. Je kunt met hen in diverse talen communiceren. Je bent even lekker weg van de drukte in Bled, maar je zit er vlakbij (is zelfs in een uurtje aan te lopen).

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

• Appartement met Balkon

Prachtige locatie op steenworp afstand van Bled en een zeer vriendelijke gastvrouw. Wij hadden een appartement met balkon. Iedere ochtend een prima ontbijt.Vanuit deze locatie kan je erg veel ondernemen. Wij hebben geraft, de Vingarkloof gelopen, naar Bled en Bohinj geweest maar ook naar de grotten, kasteel en lublijana. Een vette aanrader als je niet midden in het drukke Bled wil zitten. En we konden electrisch laden!!

• Beoordeeld op: 23 juni 2023

Goeie locatie

De gastvrouw was super behulpzaam en de omgeving prachtig

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Hele fijne plek met heerlijk ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het was erg fijn om hier te verblijven. De gastvrouw was heel erg aardig en betrokken. Het ontbijt met verse biologische producten was super lekker. Een mooi uitzicht over Bled.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2022

ik heb een heerlijk verblijf gehad, met veel begrip en warmte

niets

de mooie ligging, de aardige behulpzame gastvrouw en het heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

Geweldige plek en ruime kamer
    • Appartement met Balkon

Het was erg warm in Slovenië toen wij er waren en er is geen airco in de kamer. In avond koelt wel erg af maar dat is wel iets om rekening mee te houden.

Wat een geweldige familie om bij te logeren en een heerlijke rustige plek! Wij waren wat vroeg en werden door de zoon des huizes ontvangen. Mochten alvast onze spullen achterlaten hoewel de kamer nog niet gereed was ivm onze vroege komst. De eigenaresse heeft ons later bij inchecken heel fijn geholpen en tips gegeven voor bezoek aan oa Vintgar kloof. De kamer zelf is erg ruim met een aparte slaapkamer vond ik (wij zijn een gezin met 2 pubers en een grote hond). En de locatie is fantastisch.....je zit maar op 4 km van Bled maar laat wel de drukte achter je van het toeristische Bled. Een oase van rust, je kunt er heerlijk wandelen met de hond, prachtig uitzicht en het ontbijt van de eigenaresse is geweldig! Erg hondvriendelijk ook.

• Beoordeeld op: 7 juni 2023

Hoog en rustig in de buurt van Bled
    • Appartement met Balkon

Toegewijde gastvrouw met zelf gemaakte ontbijtproducten! Mooie ligging, hoog, en rustig t.o.v. het toeristische Bled.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

• Appartement met Balkon

Geen warm water 's avonds.

Uitzicht/omgeving