2. Hotelbeoordelingen Slovenië

Beoordelingen over Residence Gold Istra 3 sterren

Padna 8b, 6333 Sečovlje, Slovenië

#14 van de 36 hotels in Sečovlje

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Om in de kamer te komen moet je door het buiten zit gedeelte van het restaurant.

uitgebreid ontbijt voor een goede prijs, mooie locatie boven op de heuvel met uitzicht.

• Beoordeeld op: 7 september 2023

• Suite

Badkamer is heel basic alsook de douche. Verlichting boven de spiegel werkte niet en er was ook geen verluchting. Douche mocht properder zijn. Het heeft qua restaurant aan onze verwachtingen voldaan maar niet qua kamer. Dit .maakt het voor ons prijs kwaliteit niet een goede verhouding.

Het restaurant en de bediening is super! Ontbijt was lekker en er was een ruime keuze. Voor de 2e avond hadden we tips vanrestaurants gevraagd en het personeel heeft voor ons zelfs de reservatie gemaakt. Bedankt voor de tips en de service Wij hadden de suite geboekt en het was een hele ruime kamer. Een suite gevoel was het niet echt, eerder gevoel van een familiekamer.

• Beoordeeld op: 4 september 2023

• Suite

Mooie familiekamer met goeie bedden. Goeie faciliteiten, een fijn restaurant en supervriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Fijn!
    • Royal Suite

Raamdecoratie was stuk, veel licht in de slaapkamer

Het uitzicht! Mooie raam partij in de slaapkamer om het schitterde berglandschap te bewonderen. En het eten was zeer smaakvol.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Prima
    • Tweepersoonskamer met Patio

Niks eigenlijk, behalve dat de weg er naar toe wel 18 % steil omhoog is, maar je krijgt dan wel een uitstekend zicht erbij uit het dorp.

Locatie was prima, mooi uitzicht . Ontbijt uitstekend, zeer grote keuze, vleeswaren, kazen, brood en volop vers fruit. Uitstekende en zeer vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

heerlijk verblijf!
    • Suite

badkamer was wat verouderd, maar past bij de sfeer van het huis. geen terras/balkon bij kamer.

mooie schone kamer. jammer dat er geen buiten verblijf was, gelukkig was het restaurant dicht waardoor we daar konden zitten. anders zit je met hele familie op 1 kamer. mooi terras, fijne ligstoelen met fantastisch uitzicht. personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

Heel fijn verblijf
    • Tweepersoonskamer met Patio

Het was soms wat lawaaierig in de slaapkamer. We sliepen onder het restaurant en konden het horen als er stoelen werden verschoven. Dit is echter een kleine opmerking, aangezien dit vooral ‘s ochtends en ‘s avonds voorkwam, niet ‘s nachts.

- De rustige ligging met mooi uitzicht. Daarnaast is het ook prima gelegen als uitvalsbasis om de kuststreek te verkennen - Het restaurant bij het hotel biedt zeer lekker eten aan! - Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. - De kamers zijn dik in orde. Het was er proper, zeer ruim en een mooie badkamer. De frigo en airco op de kamer waren zeker een meerwaarde.

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

Een pareltje op een boogscheut van de Sloveense kust.
    • Tweepersoonskamer met Patio

Er was niets dat tegenviel.

Al het personeel is heel behulpzaam en zorgt ervoor dat het verblijf een juweeltje is waar je je direct thuis voelt. Hier ben je geen nummer. Zalig ontbijt en zeer smaakvolle keuken die een uitstekend diner serveert. Absoluut een aanrader.

• Beoordeeld op: 8 juli 2023

goede lokatie van waaruit je gemakkelijk uitstappen kan doen zonder al te veel km af te leggen
    • Tweepersoonskamer met Patio

rustige lokatie met veel natuur rondom, ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Heerlijke loft met prachtig vergezicht
    • Royal Suite

De hoge prijs voor een truffel hunting Tour..

Het uitzicht vanuit de master bedroom en de ruimte van de loft; Fijne welkomstdrink, heerlijk eten in het restaurant

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

Geweldige ervaring
    • Suite

Alles was top ! Een aanrader ook wie eens culinair wil genieten. Steak met truffel is top! Super vriendelijke mensen! Verzorgd en lekker ontbijt Zeer mooie omgeving.... top locatie

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

• Beoordeeld op: 22 juni 2023

Fantastisch verblijf op een super locatie.

Mooi gelegen in een rustige omgeving, personeel heel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

geweldige locatie, eten was perfect, vriendelijk personeel

nvt

eten en de ligging

• Beoordeeld op: 13 juni 2023

Uitzicht, heel mooi terras

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

Fantastisch hotel! Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Patio

Ik had een kamer met patio, die liggen een etage lager dan het restaurant met een zitje naast de deur in de schaduw en in de tuin er voor twee ligbedden met wijd uitzicht op de olijfbomen en de vallei er achter. Kamer is erg ruim met een zitje, koelkastje, theefaciliteiten, groot tweepersoonsbed en hele grote badkamer. Fantastische plek boven op een berg, rustig gelegen hotel maar op relatief korte afstand van de stadjes aan zee. Van donderdag tot en met zondag is het restaurant geopend, aanrader om er te gaan eten (vooral de octopus salade en pasta met truffel waren erg goed). Ik heb ontbijt er bij genomen, zeer uitgebreid en smaakvol buffet, je kunt bij warm weer buiten eten op het grote overkapte terras. Personeel allemaal heel aardig, geïnteresseerd en denken graag met je mee qua uitjes in de omgeving. Ik ben een dag gaan relaxen aan zee in Strunjan (heel mooie natuur), naar Piran geweest, even de grens overgestoken naar Kroatië (is heel dichtbij) en naar de Postonja grotten & Predjama kasteel. Heel tof! Tip: koop van te voren online kaarten voor tijdslot grotbezichtiging én autiotour. Die is er in heel veel talen, waaronder Nederlands. Tweede tip: zorg voor muntgeld want als je parkeert (aan de straat) heb je dat vaak nodig voor de automaat. Ik raad het hotel aan en zou zeker terugkomen de volgende keer dat ik Slovenië bezoek.

• Beoordeeld op: 27 mei 2023

Op de dagen dat het restaurant dicht is is er geen bar gelegenheid

De ligging van het hotel is mooi en rustig. Het eten in het restaurant is fantastisch (let wel op dat ze open, dat zijn ze alleen vrijdag t/m zondag). Ontbijt was heel lekker

• Beoordeeld op: 3 oktober 2022

Personeel was bijzonder behulpzaam en vriendelijk toen we hier ziek strandden op de kamer

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

top
    • Suite

Bijzondere locatie, zeer vriendelijke ontvangst, ruime familiekamer, helaas was t restaurant gesloten op dinsdag, verder een aanrader +++

• Beoordeeld op: 11 augustus 2022

Geweldig!
    • Royal Suite

Het enige minpunt was dat er nergens vermeld stond dat het restaurant gesloten was op de dag wij aankwamen. Hierdoor waren wij genoodzaakt om na de reis weer in de auto te stappen om ergens te gaan eten. We werden wel super geholpen in het Engels. Op 5 minuten met de auto (nog meer klimmen) zit een geweldig lokaal restaurant met tafeltjes met schitterend uitzicht. local food, maar ook heerlijke pizza!

mooi ruim appartement met grote koelkast en vriesvak. Hele mooie ligging met een geweldig uitzicht! Je moet wel even klimmen voor je er bent. Maar is de moeite waard

• Beoordeeld op: 22 juli 2022

• Suite

Het was vrij warm en de airconditioning werkte niet voldoende.

De gastvrijheid van het personeel en de locatie was super

• Beoordeeld op: 20 juli 2022

Geluid van de buren is goed hoorbaar.

Goed ontbijt, prachtige locatie, vriendelijke staf.

• Beoordeeld op: 14 juli 2022

• Tweepersoonskamer met Patio

Direct op onze racefietsen weg vanuit het hotel was katig door de relatief hoge ligging

Geweldige plek, rustige momenten konden afgewisseld worden met trips naar zee en restaurants. Alles heel dichtbij. Informele sfeer, ook in het restaurant. Ontbijt uitstekend. Restaurant echt goed, gelukkig op dinsdag en woensdag dicht want anders hadden we daar elke avond gegeten..... Nu zijn we ook nog naar het dichtbij gelegen Korte gegaan voor een uitstekend diner en in Piran voor een fantastiche vis maaltijd.

• Beoordeeld op: 26 juni 2022

Prima B&B

Goed ontbijt, maar het was eigenlijk elke dag hetzelfde

Prima B&B, mooie rustige ligging tussen de heuvels en olijfbomen Heel goed restaurant om s'avonds te eten, (wel heel druk in het weekend)