2. Hotelbeoordelingen Suriname
  3. Hotelbeoordelingen Paramaribo
Suriname Paramaribo Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Het appartement was zeer schoon, netjes en verzorgd! Ook de faciliteiten waren op orde, airconditioning deed het goed. Ook blij verrast met de watervoorziening in de keuken. Je kan vers water tappen via een speciaal watertappunt.”

• Amalia Apartments Beoordelingsscore: 8,3

“Lekker rustig,goede en veilige omgeving”

• Eco Torarica Beoordelingsscore: 7,8

“Netjes en groen”

• Royal Torarica Beoordelingsscore: 7,9

“De accomodatie is pima. Enigste is, dat ik niet goed was ingelicht over het gebruik van mijn creditcard. De reservering van mijn verblijf is nog steeds niet vrijgegeven. Het personeel is niet duidelijk in de communicatie over de betaling, dus heb per abuis nu 1 reservering en 1 betaling.”

• Sheva Hotel Beoordelingsscore: 5,9

“Ik heb niet ontbeten omdat de receptioniste zei dat ontbijt tot 11:00 uur was. Ik ging om 10:20 uur naar het ontbijt en er werd verteld dat het ontbijt tot 10:00 uur was. Ik legde uit dat de receptioniste zei dat het tot 11:00 uur was maar er werd niets aan gedaan. Ik moest ergens anders gaan ontbijten.”

• Royal Mansion Beoordelingsscore: 7,8

“De rust en de ruimte”

• Royal Torarica Beoordelingsscore: 7,9

“De ligging perfect, heerlijk zwembad. Bedden goed, alles schoon.”

• “Het dakterras was heerlijk, ligging van het hotel perfect.”

• Eco Torarica Beoordelingsscore: 7,8

“Natuurbeleving. Rustige maar toch gunstige ligging”

• Hofste appartementen Beoordelingsscore: 8

“De ligging is centraal te noemen, winkels en restaurants op loopafstand. De gastheer is vriendelijk en behulpzaam. Het complex is beveiligd en geeft een vertrouwd gevoel. Alles is er: kookgelegenheid (gedateerd en verouderd) wasmachine, waslijnen. Alles werkt: TV, waterkoker, douche.”