2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen: Provincie Nakhon Phanom
  4. Hotelbeoordelingen Nakhon Phanom
Thailand Nakhon Phanom Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Lokatie, mooi uitzicht Vriendelijke mensen”

• NP Residence Beoordelingsscore: 8,4

“Er zat helaas geen ontbijt bij. Het was fijn dat je er fietsen kon huren. Prima locatie!”

• “De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaar Joseph. De rust in het hotel.”

• “Rustig en heel net. Terras om even buiten te kijken.”

• VELA DHI Nakhon Phanom Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer mooi hotel, gelegen aan een promenade aan de oever van de Mekong, ietsje buiten centrum. Goede wellness faciliteiten, propere kamers met uitzicht op de rivier, vooral subliem bij zonsopgang. Leuke poolbar, goede catering.”

• Mekong Heritage Hotel Beoordelingsscore: 9

“Zeer luxe hotel jammer avond was het restaurant dicht omdat er weinig bezoekers waren toch nog eten gemaakt ontbijt zeer uitgebreid super hotel”

• “De wandeling langs de Mekong naar het centrum. Het aangenaam vertoeven aan het zwembad. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Gans de stad en omgeving is zo proper.”

• VELA DHI Nakhon Phanom Beoordelingsscore: 8,8

“Nieuw hotel en dat zie je. Alles is netjes en schoon. De tuin is fijn om te zitten met uitzicht op de Mekong. Personeel is aardig en bereid je te helpen waar dat kan. Ze bellen als je wilt een tuk tuk die je richting het centrum brengt.”

• “Vriendelijke medewerkers. Moderne kamers Fijne inloop douche”

• “De vriendelijkheid van de eigenaar. Hij hielp met veel dingen. Toen ik zei, dat ik nergens een fiets kon huren regelde hij dezelfde middag nog een fiets. Ik kreeg een hotel mobieltje mee met belangrijke nummers. Hij tourde een ochtend met mij rond langs bezienswaardigheden.”